“Jättegod indisk mat!”

Har du en bild?
Lägg till den.
Nawab
Rankad som nr 67 av 243 Restauranger i Linköping

Bra miljö, fint möblerat, lugnt. Trevligt bemötande och vällagad riktigt god mat. Naanbrödet med vitlök var det godaste naanbröd jag har ätit.

Tack Ulla-Britt M

Omdömet skrevs 21 september 2020

Fantastiskt god mat! Prisvärd lunch i en enkel miljö, trevligt bemötande och genuin service. Rekommenderar starkt!

Tack D6816AQamandas
Omdömet skrevs 15 september 2020

Har faktiskt inget dåligt alls att säga om Nawab. När jag kom dit så fick man ett trevligt bemötande av personalen, vilket fick mig att känna mig väldigt välkommen. Jag beställde Kyckling Butter Masala och naan bröd med vitlök. Maten var riktigt god och jag blev väldigt mätt. Helt enkelt en perfekt upplevelse.

Tack mellibellii
Omdömet skrevs 14 september 2020

Alltid ett trevligt bemötande. vällagat med jämn kvalite och jämn chilistyrka. När vi äter på plats så är det alltid fint upplagt. Lite av ett stamställe när vi är inne i Linköping.

Tack 289h_kanp
Omdömet skrevs 25 april 2020 från mobil enhet

Riktigt god indisk mat, som HÄMTADES i dessa ”virus-tider”.
Det som gjorde att det inte blev betyg fem, var att vitlöks-naanbrödet var en aning för torrt och saknade det lilla extra i vitlökssmak.

Varmrätterna var mycket goda, så ”4+” skulle man kunna skriva om det betyget fanns.

Datum för besöket: april 2020
Tack Per-ErikL

Resenärer som tittade på Nawab tittade också på

Sturefors, Linköping

Linköping, Östergötlands län

Besökt Nawab? Berätta vad du tyckte!