Agoda.com
Travelocity74 US$
Destinia.com
Omdömet skrevs 17 augusti 2021 från mobil enhet

City är ordet. Nära stora torget, domkyrkan,trädgården, restauranger. Mycket praktiskt och fräscht. Det finns en liten trång parkering och vi hade tur att få parkera där. Kostar 100:- . Mycket prisvärt hotell. Frukosten är helt ok även om det inte är något överflöd.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack AgnetaG_12
Omdömet skrevs 27 maj 2021 från mobil enhet

Fantastiskt fint och välskött litet hotell, omtänksam och engagerad personal, jättejättegott kaffe! Rent, fräscht och trivsamt. Tyst och lugnt trots närhet till precis allt. Rekommenderas varmt, vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 483kirstih
Omdömet skrevs 3 mars 2021 från mobil enhet

Bra rum, och wc.
Kök med stor kyl och frys, micro och kokplatta, tv, fläkt, fön, strykbräda.
Liten restaurang som under Corona serverar om du beställer, men enbart micrad mat.
Ligger centralt och nära det mesta.

Datum för vistelsen: mars 2021
2  Tack micce79
Omdömet skrevs 31 december 2020

Bodde 25-27/12. Vi var en familj på 3 vuxna som fick en liten 2-rumslägenhet med ett litet kök.( vårt rum blev uppgraderat. TACK!)
Rent och fräscht. Väl värt pengarna och under julhelgen var det gratis parkering vid hotellet.
Passade oss perfekt, vi kommer garanterat tillbaka. Super!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Angela J
Omdömet skrevs 15 november 2020 från mobil enhet

Ett bra och prisvärt boende centralt. Inte någon lyx men fräscht, fint och städat. Möjlighet till parkering på gården. En god frukost i en liten fin matsal. Trevlig personal. Kommer boka detta fler gånger när vi är på genomresa

Datum för vistelsen: november 2020
Tack BoW2