Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Teresia B

Fantastiskt

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 24 aug. 2021från mobil enhet
Det bästa hotell jag bott på! Personalen är fantastiska och hotellet ger en familjär känsla. Rummen är mycket fräscha och trevliga. Frukosten längtar man efter varje morgon (frukosten är ju alltid halva upplevelsen i sig 😊).
Datum för vistelsen: juli 2021
Resetyp: Reste ensam
Ser du något problem med det här omdömet?
1 107 kr
0.9 km från Linköpings City Hotell och Vandrarhem
Kostnadsfri parkering
Visa fler hotell i Linköping
Omdömet skrevs 17 augusti 2021 från mobil enhet

City är ordet. Nära stora torget, domkyrkan,trädgården, restauranger. Mycket praktiskt och fräscht. Det finns en liten trång parkering och vi hade tur att få parkera där. Kostar 100:- . Mycket prisvärt hotell. Frukosten är helt ok även om det inte är något överflöd.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack AgnetaG_12
Omdömet skrevs 27 maj 2021 från mobil enhet

Fantastiskt fint och välskött litet hotell, omtänksam och engagerad personal, jättejättegott kaffe! Rent, fräscht och trivsamt. Tyst och lugnt trots närhet till precis allt. Rekommenderas varmt, vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 483kirstih
Omdömet skrevs 3 mars 2021 från mobil enhet

Bra rum, och wc.
Kök med stor kyl och frys, micro och kokplatta, tv, fläkt, fön, strykbräda.
Liten restaurang som under Corona serverar om du beställer, men enbart micrad mat.
Ligger centralt och nära det mesta.

Datum för vistelsen: mars 2021
2  Tack micce79
Omdömet skrevs 31 december 2020

Bodde 25-27/12. Vi var en familj på 3 vuxna som fick en liten 2-rumslägenhet med ett litet kök.( vårt rum blev uppgraderat. TACK!)
Rent och fräscht. Väl värt pengarna och under julhelgen var det gratis parkering vid hotellet.
Passade oss perfekt, vi kommer garanterat tillbaka. Super!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Angela J
Omdömet skrevs 15 november 2020 från mobil enhet

Ett bra och prisvärt boende centralt. Inte någon lyx men fräscht, fint och städat. Möjlighet till parkering på gården. En god frukost i en liten fin matsal. Trevlig personal. Kommer boka detta fler gånger när vi är på genomresa

Datum för vistelsen: november 2020
Tack BoW2