SPARA 5 US$
eDreams96 US$
CheapTickets91 US$
Omdömet skrevs 3 mars 2021 från mobil enhet

Bra rum, och wc.
Kök med stor kyl och frys, micro och kokplatta, tv, fläkt, fön, strykbräda.
Liten restaurang som under Corona serverar om du beställer, men enbart micrad mat.
Ligger centralt och nära det mesta.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack micce79
Omdömet skrevs 31 december 2020

Bodde 25-27/12. Vi var en familj på 3 vuxna som fick en liten 2-rumslägenhet med ett litet kök.( vårt rum blev uppgraderat. TACK!)
Rent och fräscht. Väl värt pengarna och under julhelgen var det gratis parkering vid hotellet.
Passade oss perfekt, vi kommer garanterat tillbaka. Super!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Roving283965
Omdömet skrevs 15 november 2020 från mobil enhet

Ett bra och prisvärt boende centralt. Inte någon lyx men fräscht, fint och städat. Möjlighet till parkering på gården. En god frukost i en liten fin matsal. Trevlig personal. Kommer boka detta fler gånger när vi är på genomresa

Datum för vistelsen: november 2020
Tack BoW2
Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Vi har bott här flera gånger förr och vi är alltid jättenöjda. Perfekt läge då centrum är i nästa kvarter. Nu i coronatider fint ordnat med frukost mm. Väl värt priset och vandrarhemsdelen är mera som hotell.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack amyzak54
Omdömet skrevs 19 oktober 2020 från mobil enhet

Andra gången vi bodde på det här hotellet. Rummet var jättefint och sängarna var sköna. Hela familjen sov jättegott. Receptionen har bra öppet tider och personalen är trevlig. Frukosten är god och har många olika saker att välja på. Här kommer vi att bo fler gånger.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack 448cecilias