Omdömet skrevs 28 oktober 2019 från mobil enhet

Vi har bott här vid två tillfällen och varit jättenöjda. Fräscha rum och god basic frukost. Det finns väldigt få rum med dubbelsäng, men det går hur fint som helst att möblera om lite och skjuta ihop sängarna. Det rekommenderades av personalen. Parkering på gården kostar 80:- för ett dygn. Finns inget mer att önska!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Johanna B
Linkopingscityhotell, Ägare på Linköpings City Hotell och Vandrarhem, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2019

Tack för att ni väljer att bo på Cityhotell och är så nöjda med er vistelse, ni är varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Väldigt bra och mysigt hotell. Fint bemötande av personal,bra läge.Allt gick väldigt enkelt och smidigt. Rummen kändes både lyxiga och mysiga,rena och frächa. Det var inte sista gången vi var här. Absolut prisvärt och rekommenderar starkt detta hotel/vandrarhem,

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack MmagnusK
Linkopingscityhotell, Ägare på Linköpings City Hotell och Vandrarhem, svarade på det här omdömetSvarade 4 september 2019

Tack för att ni valde att bo på Cityhotell och för att ni uppskattade er vistelse och var så nöjda med både bemötande,läge och hotellrum. Ni är varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 18 juli 2019 från mobil enhet

Visst, betala mer så får du högre standard...
Men för denna nimma pengen är detta alternativet väldigt prisvärt.
Ligger centralt, parkering finns i direktanslutning eller ca100 meter bort.
Trevlig personal och en väldigt billig frukostbuffé.
Om det hade varit lite högre standard på wc-dusch så hade jag satt bättre poäng.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Sunnyd82

Tack för att ni valde att bo på Cityhotell, vi uppskattar den feedback vi får, vi renoverar kontinuerligt och kommer åtgärda de badrum som ej renoverats ännu. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 9 juni 2019 från mobil enhet

Har bott här förr och denna gång hotelldelen. Rent och fint och enkelt. Bra frukost och centralare kan det inte bli. Parkering utanför vilket är superbra och känns tryggt. Återkommer fler gånger för vi är ganska ofta i Linköping ...

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack amyzak54

Tack för att ni väljer att bo på Cityhotell, vi är glada över att ni trivs så bra och är återkommande gäster, varmt välkomna igen!

Omdömet skrevs 12 april 2019 från mobil enhet

Jag har tillbringat de sista 6v mån-fre på detta hotell då jag genomgått strålbehandlingar på US i Linköping. Man möts alltid av ett glatt leende och ”hur mår du idag?” av personalen oavsett om de har kontors/städ/tvätt/frukostgöromål. De servar med taxibeställningar om det behövs. Det gör att man som patient/kund känner sej mycket välkommen

Frukostbuffén är kall men innehåller allt man kan önska. Kokta ägg, 3-4 köttpålägg, ost både hård och mjuk, färsk frukt, 3-4 olika joser/drycker plus te och kaffe. Det finns ibland våfflor med sylt och grädde, de kokar gröt om någon önskar det. Det finns ett litet utbud av gluten och laktosfria alternativ.
Jag har under dessa veckor bott i alla olika rumsaltetnativ. Det finns de som bara har vattenkokare och te/kaffe, de som har kyl med frysfack, micro, vattenkokare med te/kaffe och rum som har ett eget kitchonett-kök med spisplattor, micro, vattenkokare, kastruller och bestick, kylskåp med frysfack och kaffe/te.
Rummen med bara vattenkokare har tillgång till ett kök som finns på våning 1 och 6. Där finns både kyl och frys som man får använda.
Det finns tvättservice och fritt wi-fi på alla rum. Dessutom bjuder de på kaffe och kaka hela dagarna helt gratis

Jag är supernöjd då man får så mycket mer för pengarna än bara ett ***-stjärnigt hotell/vandrarhem.
Dessutom har de fantastiskt sköna sängar!
Jag brukar alltid få problem ned ryggen då jag sover på hotell, men inte en enda natt har jag haft ont pga sängarna, och då har det blivit ca 30 nätter här

Det är inte mer än 3-5 min gångväg in till stora torget och Domkyrkan. Det är gott om restauranger och butiker på gångavstånd och till sjukhuset eller US som de säger här, tar det bara ca 20min att gå till genom trädgårdsföreningen. Trädgårdsföreningen är dessutom ett litet vackert ställe att bara promenera runt i eller sätta sej och ta en fika i

City hotell och vandrarhem är ett mycket prisvärt alternativ om man ska vara i Linköping över en helg.

Datum för vistelsen: mars 2019
Restyp: Reste ensam