“God vardagsmiddag”

Kök: Italienskt, Pizza
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Familjer med barn
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Familjer med barn
Omdömet skrevs augusti 29 2017 från mobil enhet

Vi åt en god vardagsmiddag på Resturang Butterfly. Jag åt skruv-pasta med bacon- och gräddsås och min man åt stenugnbakad pizza. Båda rätternas portioner var väl tilltagna och vi blev både ,åtta och belåtna.

Tack Ewa W

Omdömet skrevs augusti 1 2017 från mobil enhet

Tråkigt att vi inte fick dela en pizza. Ni gör ju inte så på lunchen. Varför då? Hade gärna betalat för extra tallrik och bestick. Vi gick till en annan restaurang.

Tack Elisabet M
Omdömet skrevs april 8 2017 från mobil enhet

Trevligt med vedeldad ugn och degen var ganska bra. Tyvärr var dock båda pizzorna väldigt tama. Snudd på smaklösa. Tomatsåsen smakade ungefär som krossade tomater direkt ur burken. Lite mer kryddor så skulle det kunna bli riktigt bra.

1  Tack Olof S
Omdömet skrevs mars 10 2017 från mobil enhet

Fanns något för alla i familjen. Själv valde jag pasta med bacon. Hade inte så höga förväntningar men blev positivt överraskad. God sås och rikligt med grönsaksbitar. Fräscht! Övriga familjen hälsar att deras pizzor var goda.

Tack Krister V
Omdömet skrevs oktober 8 2016 från mobil enhet

Åt en pizza med oxfilé, tomater, mozzarella, spenat och rocculasallad - absolut värt pengarna ! Hit går jag gärna igen. Anledning till att det ej blev betyg 5/5 var att det borde vara trevligare miljö i själva resturangen (märkligt dukat, var beställer/betalar man?, är glasen som står på borden använda eller oanvända?..)

Tack bkblomdahl

Resenärer som tittade på Resturang Butterfly tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Resturang Butterfly? Berätta vad du tyckte!