“God pasta”

Kök: Italienskt, Pizza
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Affärsmöten
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Affärsmöten
Omdömet skrevs mars 10 2017 från mobil enhet

Fanns något för alla i familjen. Själv valde jag pasta med bacon. Hade inte så höga förväntningar men blev positivt överraskad. God sås och rikligt med grönsaksbitar. Fräscht! Övriga familjen hälsar att deras pizzor var goda.

Tack Krister V

Omdömet skrevs oktober 8 2016 från mobil enhet

Åt en pizza med oxfilé, tomater, mozzarella, spenat och rocculasallad - absolut värt pengarna ! Hit går jag gärna igen. Anledning till att det ej blev betyg 5/5 var att det borde vara trevligare miljö i själva resturangen (märkligt dukat, var beställer/betalar man?, är glasen som står på borden använda eller oanvända?..)

Tack bkblomdahl
Omdömet skrevs juli 30 2016 från mobil enhet

Va här tillsammans med min sambo. Väldigt god pizza hade dom, tunn och god botten. Fanns ett flertal pizzor att välja på. De serverade även lite andra rätter. Bra pris.

Tack Camilla F
Omdömet skrevs april 21 2016

Kanske Linköpings bästa pizzeria, riktigt bra pizzor. Och ändå är det inte alltid just pizza jag äter här, de har så mycket mer. Framförallt rekommenderar jag de små rätterna, exempelvis toast med kyckling, klyftpotatis och färska grönsaker. Mycket gott, och otroligt prisvärt.

Tack 3jean
Omdömet skrevs april 13 2016 från mobil enhet

En av de bästa pizzeriorna i Linköping. Väldigt god pasta och pizza. Bra pris mot vad man får i matväg och helt okej service.

Tack Linda K

Resenärer som tittade på Resturang Butterfly tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Resturang Butterfly? Berätta vad du tyckte!