“Första besöket och inte sista.”
Omdöme om Hörnan Bar & Käk

Hörnan Bar & Käk
Rankad som nr 81 av 240 Restauranger i Linköping
Beskrivning: Mitt i centrala Linköping på Stora Torget hittar ni Hörnan. En restaurang för bästa vänner, familj eller varför inte ta en lunch med kollegan. Ta en afterwork och ät något gott eller varför inte bara hänga i baren. På Hörnans meny hittar ni både enklare rätter för den som bara är sugen till hamburgare för den som är hungrig. Vi lovar att ni inte kommer gå från oss hungriga.
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Första besöket och inte sista. Bra bemötande av personalen och snabb service. Maten var helt ok och prisvärd. God öl och vin. Mysigt ställe.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Patrikinsweden_10

Omdömet skrevs 20 december 2019 från mobil enhet

Köpte hamburgare till lunch på takeaway! 89kr för högrevsburgare, fries, dricka och dip är mkt bra. Mkt gott med bra kött, fin stekyta och bröd. Plus för mkt trevlig personal.

Datum för besöket: december 2019
Tack LookingFGP
Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Ceasarsalladen va laktosfri sa dem( förutom osten såklart) , ändå saknades krutonger och kycklingbitarna var JÄTTESTARKA, har aldrig varit med om liknande, kunde inte äta!! O väldigt snålt m dressing, såg ingen alls, så det blev lite salladsblad till lunch..... Fick 25:- rabatt......

Datum för besöket: december 2019
Tack sf-73
Omdömet skrevs 14 september 2019 från mobil enhet

Hamburgare som var helt okej. Däremot har servis och gästservice mycket att lära. Väntetid på 45 min för en lunch som ursäktas av att stekbordet är för litet. När vi frågade efter maten gång nr två fick vi frågan om vi ville stanna kvar eller gå... Nej, det finns bättre ställen att äta på.

Datum för besöket: september 2019
Tack C6086KNstefanw
Omdömet skrevs 2 september 2019 från mobil enhet

Mysig miljö där man trots mycket folk kunde prata i normal samtalston.
Väldigt god mat och drinken var det inte heller något fel på.
Väldigt trevlig personal. Snabb service.

Datum för besöket: september 2019
Tack Inspire785672

Resenärer som tittade på Hörnan Bar & Käk tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Hörnan Bar & Käk? Berätta vad du tyckte!