“Bra service, fin utsikt och god mat.”

Scandic Linkoping City
Rankad som nr 34 av 242 Restauranger i Linköping
Kök: Europeiskt, Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018

Både förrätt och huvudrätt överraskade positivt på mig. Maten hade en lokal förankring med lokala råvaror. Servicen var bra och ljudnivån i lokalen vad låg.

Tack Magnus L

Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Bodde på hotellet och har ätit i baren där jag åt en högrevsburgare som var helt ok och nästa gång i resturangen där jag åt en helt fantastisk kummel med havskräftssmör samt havskräftsskumsås som var himmelskt god,väldigt nöjd med denna rätt.
Denna resturang har väldigt goda kockar.

Tack Jangen
Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Lunch till lunch konferens här med jobbet var perfekt. God mat, stort urval och bra service gjorde att vi kunde ägna oss åt konferensen. Middagen på kvällen var jättegod. Missa inte soppan som finns även under lunchen. Anka var vällagat. Alla rätter var vackert upplagda och läckert presenterade. Mycket charmig service.

Tack Anette B
Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Rummen är 'standard Scandic', frukosten riklig som alltid Scandic. Men utsikten mot Stångån genom den heltäckande glasväggen är härlig. Frukosten är riklig på Scandic-vis - MEN än en gång denna 'självhyvla-ost' utan omslutande ost. Vilka skitiga händer har tagit i den? Jag vet inte hur många gånger jag påtalat det.

Tack Klas F
Omdömet skrevs 20 oktober 2017 från mobil enhet

Började med ett glas bubbel i baren och fick då en matsedel som var mycket tilltalande.Vi beställde kummelfilé med skumsås och goda
Grönsaker.Ankan med plommonsås och gurka med sallad och svamp var jättebra.Båda rätterna snyggt upplagt,vilket gör en fröjd för ögat.
Tre små desserter var toppen på middagen.
Vinerna som serverades var perfekt till rätterna.
Vår servitör Dominik var helt fantastisk.

Tack Jangen

Resenärer som tittade på Scandic Linkoping City tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Scandic Linkoping City? Berätta vad du tyckte!