“Toppenpersonal, perfekt service,”
Omdöme om Çok Najs

Çok Najs
Rankad som nr 18 av 244 Restauranger i Linköping
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Toppenpersonal, perfekt service, mycket god mat, trevlig miljö!
Vi återkommer när ni serverar Adana kebab också.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Vikany

Omdömet skrevs 10 december 2019

Stannade till för en snabb middag mellan två affärsmöten.
Mycket trevlig personal och bra kvalitet på maten. Mycket nöjd :)

Datum för besöket: november 2019
1  Tack R1221TJalexanderr
Omdömet skrevs 5 november 2019

Vi en familj på 2 vuxna och 2 barn åt här, skön stämning, bra service. Barnen älskade maten, för oss vuxna helt okej. Fanns en del att välja på och bra priser. Jättebra och snabb service.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack 39madelenep
Omdömet skrevs 3 november 2019

Vi har vart här flera gånger, oftast tar vi med oss mat hem men har även ätit där. Gott bröd, bra kött, spännande alternativ och prisvärt. Alltid fått trevlig service!

Datum för besöket: september 2019
Tack JohannaF9000
Omdömet skrevs 16 september 2019

Efter två besök med ett par veckor emellan är vi sålda. Vid båda tillfällena har vi fått jättebra service, jättegod mat och trots att vi vid båda tillfällena åt oss rejält mätta räckte maten gott och väl.
Rekommenderar delningsmenyn där man får välja fritt själva, ett mycket gott och prisvärt alternativ. Gå hit och ät!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Deadmeat18

Resenärer som tittade på Çok Najs tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Çok Najs? Berätta vad du tyckte!