“Bäst i stan”
Omdöme om IKI by ShinNori

IKI by ShinNori
Rankad som nr 26 av 247 Restauranger i Linköping

Superfräsch sushi, det här stället förtjänar högsta betyg. Rekommenderar Kockens val, kan inte gå fel.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Henrik S

Omdömet skrevs 7 december 2020

Detta är tveklöst den bästa sushin i Linköping, har aldrig blivit besviken! Färska råvaror, riset är perfekt och smakerna är balanserade. Dessutom är servicen i toppklass. Jag brukar köpa kockens val - rekommenderas starkt!

Datum för besöket: november 2020
Tack xephera
Omdömet skrevs 18 oktober 2020

Gillar du sushi så finns det inte många bättre alternativ i Linköping. Råvarorna är färska och riset kokat till perfektion. Jag hade dock önskat lite mer spännande smakkombinationer. Vi tog "kockens val" och flamberade laxnigiri. Allt var gott och fräscht men inte magiskt. Lokalen är liten och maten är främst tänkt som take-away.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Kantedal
Omdömet skrevs 3 maj 2020

Jag är nybörjare på Sushi och har inte så mycket att jämföra med, men kan lätt avgöra att det håller världsklass. Mycket gott, fina råvaror... och prova Chilimajonäsen! Jag dööör så god!
Jag beställde online, bara att hämta vid utsatt tid, trevlig personal. Kan starkt rekommendera!

Datum för besöket: maj 2020
Tack rositap281
Omdömet skrevs 26 mars 2020 från mobil enhet

Så god sushibowl och sushi! Kommer absolut beställa igen! Deras sushi är bäst i Linköping!! Rekommenderar verkligen

Datum för besöket: mars 2020
Tack evelinaai

Resenärer som tittade på IKI by ShinNori tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt IKI by ShinNori? Berätta vad du tyckte!