Vio.com
Orbitz.com
Priceline120 US$
Omdömet skrevs 15 oktober 2022

The Box har en väldigt skön atmosfär med snyggt inredda rum, cool reception och häftigt designad bar och restaurang. Spa-avdelningen erbjuder allt man önskar; bastu, pooler, jacuzzi och en bar med goda drycker!

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack RobbanSBG
Omdömet skrevs 26 september 2022

Rummet (standard) var väldans litet men funktionellt, tyst och fräscht. Det var svalt men ventilationen förde ett himla oväsen. SPA-avdelningen var helt ok men som överallt lite mycket folk under vissa stunder. Vi åt middag och samtliga var nöjda med sina rätter, min flankstek var väldigt god men den var dock inte nära att vara medium rare som beställt. Prisnivån var även i dagens läge rimlig. Servicen klanderfri.
Frukosten var bra och välsorterad men som så många andra hotell runt om i världen kan de inte koka ägg om så livet deras hängde på det. Jag tog två hårdkokta ägg som båda var oätbara. Att det skall vara så svårt med ägg?
Det var bra med gratis parkering men annat vore märkligt, hotellet ligger mitt i ingenstans.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Joakim A
Omdömet skrevs 19 september 2022

Rekommenderar verkligen. Trevlig personal, bra sängar, kuddar och fluffiga täcken. Rogivande med spa, kul att åldersgränsen vissa tider inte är 16 eller 18 som på andra spa. Mycket god frukost. Rekommenderar verkligen!

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Y6171RAmariaj
Omdömet skrevs 25 augusti 2022 från mobil enhet

Första gången på The Box och vistelsen blev väldigt lyckad! Allt från toppenservice vid incheckningen av Malin, till härligt spa med trevlig personal och skön massage. Jättegod middag på kvällen i restaurangen och allt till bra priser! Tack för besöket- vi kommer tillbaks!

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Relax261914
Omdömet skrevs 25 augusti 2022

Jättefint hotell med bra service, god mat och trevlig spaanläggning. Personalen var serviceminded och gjorde det där lilla extra som fick mig att känna mig speciell och sedd som gäst.
Enda dåliga är läget. Hotellet är väldigt malplacerat.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Jeanettessk