Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com149 US$
Priceline149 US$
eDreams149 US$
Travelocity149 US$
CheapTickets149 US$
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Väldigt nöjda då vi delade upplevelsen med några vänner. Spa, maten, rummet och frukosten levde verkligen upp till våra förväntningar. All personal var trevliga och vi kommer definitivt tillbaka till Box Hotell.

1  Tack Eva Jeanette C
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Det var härlig miljö och stämning. Trevlig och hjälpsam personal. Fina rum med härliga sängar. Middagen var en riktig höjdare. Bästa hotellet på länge.

Vet inte om det alltid är så högt tryck på restaurangen, men om det är det så bör ni informera att bokning är nödvändig för att få plats.
Kan låta tråkigt, men jag tycker även att ni kan ha något/några billigare alternativ på menyn.

Tack mb534227
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Hotell nära Linköping och anslutningsvägar till kringliggande resmål.

Trevlig lobby med flera stora sittgrupper, bar och restaurang.
Man kan fixa kaffe och te själv vid sittgrupperna.

Gratis parkering som man till viss del delar med kringliggande företag. Kan bli slut på platser senare på kvällen.

Stor TV, fåtölj och ett litet skrivbord. Gott om väggkontakter. AC.
Kassaskåp (som vanligt längst ner på golvet, varför?)

Väldigt trevlig och kul person i receptionen vid incheckning.

Restaurangen serverar god mat och det finns mycket att välja på. Om den inte passar så finns Max 100 meter bort :-p

Lite ostrukturerad placering av vissa saker vid frukosten. Tallrikar längst in. En gång blockerad av de som väntar på våfflor. Saknade plasthandskar från hotellet. Andra hotell har detta vid frukosten.

Tack Mats E
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Med en härlig spa avdelningen och en bra restaurang så behöver man inte lämna hotellet.
Fräscha rum, bra med parkering, gym gör detta hotell till ett återkommande ställe privat och jobb.
Personalen gör ett fantastiskt jobb att du skall känna dig välkommen

Tack tvn_sweden
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Jätte trevligt hotell. Med bra service och fina rum. Spa avdelningen var trevlig och restaurangens meny var av hög standard. Barn menyn var bra fanns alternativ för dom riktigt små och dom inte lika små. Trevlig personal som alltid var hjälpsam.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack dennisignell