ZenHotels.com
Booking.com154 US$
eDreams154 US$
Travelocity153 US$
Omdömet skrevs 19 januari 2021

Maten var superbra, kom snabbt upp till rummet men vi valde att checka ut tidigare för att det inte var rent. Det var hår och hudflagor i badkaret, smutsiga glas, sa det till personalen men fick en godispåse som plåster på såren.. Tycker inte det var bra nog..

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack claudinerosen
Omdömet skrevs 4 januari 2021

Fräscht modern hotell i utkanten av Linköping. Vi fick ett jättefint rum nr 426 med utsikt åt två håll. God mat i restaurangen. Mycket trevlig personal. Spaavdelningen va toppen med stort bubbel/pool utomhus och inne. Trevligt med shuffelboard. Toppenfrukost. Covid 19 säkert.

Tack Eva Jeanette C
Omdömet skrevs 3 januari 2021

Väldigt snyggt och rent hotell. Bra SPA avdelning.
Ointresserad personal som verkade ha viktigare saker för sig än sina kunder. Tror de är kraftigt underbemannade både på SPA, reception och frukosten.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Erik W
Omdömet skrevs 29 december 2020 från mobil enhet

Bokade en natt med spa! Bra bemötande i receptionen. Mycket modern och tilltalande design i alla utrymmen. Väldigt skön säng. Mysigt med uppvärmd pool i spa. Plus för baren, det skulle vara bra med utomhuspool dock.
Många rätter saknades på menyn på restaurangen, tyvärr trots att vi var där 18 men risotto var väldigt god.

1  Tack kukariamba
Omdömet skrevs 20 december 2020

Fjärde gången vo bodde på the Box, och precis lika nöjda denna gång. Trevligt bemötande, fräscha rum och övriga ytor, supersköna sängar och god frukost! Bokade till SPA-avdelningen på kvällen, mysigt och prisvärt.

Tack Michelle F