ZenHotels.com
Booking.com156 US$
eDreams156 US$
Travelocity156 US$
Omdömet skrevs 29 december 2020 från mobil enhet

Bokade en natt med spa! Bra bemötande i receptionen. Mycket modern och tilltalande design i alla utrymmen. Väldigt skön säng. Mysigt med uppvärmd pool i spa. Plus för baren, det skulle vara bra med utomhuspool dock.
Många rätter saknades på menyn på restaurangen, tyvärr trots att vi var där 18 men risotto var väldigt god.

1  Tack kukariamba
Omdömet skrevs 20 december 2020

Fjärde gången vo bodde på the Box, och precis lika nöjda denna gång. Trevligt bemötande, fräscha rum och övriga ytor, supersköna sängar och god frukost! Bokade till SPA-avdelningen på kvällen, mysigt och prisvärt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Michelle F
Omdömet skrevs 19 december 2020

En rolig,trevlig och avkopplande vistelse i coronatider i sällskap med goda vänner. Bra bemötande vid ankomst och middag. Två av oss han att prova spadern men nästa gång hoppas vi ha mer tid så vi hinner njuta av den allihopa. Nära in till centrum med bil. Allt till belåtenhet.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack irjoh2020
Omdömet skrevs 8 november 2020

Besökte The box hotel tillsammans med familjen för att fira pappa på fars dag. Vi hade 3 rum, åt middag i restaurangen samt besökte gym och spaanläggning.

Från första kontakt, dvs från inteckningen, var det trevligt och proffesionellt bemötande rakt igenom. Det kändes otroligt kul att känna sig uppskattad som gäst! Middagen var succé, jättegod mat och trevlig, proffsig service. Alla i sällskapet lovordade sina respektive rätter.

Även frukosten var fräsch och höll hög kvalitet!

Kan starkt rekommendera en weekend på det här hotellet!

Datum för vistelsen: november 2020
Tack LoveQualityFood
Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Det här är ett bra hotell på många sätt. Snyggt och fräscht. Trevliga Deluxe rum för familjer. Vi var 4 vuxna och 7 barn som hade 3 rum sammanlagt. Alla rummen var bra, men i olika storlek trots Deluxe. Bra duschar. Bra sängar. Kanonbra frukost med allt man kan tänkas vilja ha.
Trevlig personal!
Spaet var väldigt mysigt och bra med tanke på priset.
Här får man en skön vistelse till ett inte allt för saftigt pris.
Vi kommer gärna tillbaka!!!

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack Sylta80