Omdömet skrevs 11 oktober 2020

Jätte trevligt, fint och fräscht hotell. Personalen i baren och restaurangen (även kockarna) så tillmötesgående, dom fixade och trixade med alla våra önskemål. På lördagskvällen var det fullt i restaurangen och vi hade glömt att boka bord men det var inga problem Tony, bästa Tony fixade till det. Trots att de hade så fullt och jätte mycket att göra. När personalen har som mest att göra så skäller en gäst vid bordet bredvid oss ut Tony och de andra i personalen samt att gästen gick på kockarna. Gapade skrek slog och sparkade. Det vart lite olustigt kring borden. Men Tony och personalen skötte detta så himla bra, vi och de andra gästerna som satt just kring det bordet. Tyckte att de skötte detta så professionellt.
Lugnt och tryggt. Så vi hade en fantastisk middag. En stor eloge till Tony.
Vi var även på SPA avdelningen som var jätte mysig.
Rummen jätte fräscha sängarna helt underbara. Tjejerna i receptionen var också jätte trevliga och hjälpsamma. Rekommenderar detta hotell varmt

Rumstips: Väldigt trevligt rum och jätte sköna sängar, Fint och fräscht badrum
Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Weekendresare
Omdömet skrevs 4 oktober 2020

Som alltid ett trevligt besök. Det är väldigt prisvärt och ligger nära vårt hem. Restaurangen har ny meny som var riktigt bra. Denna gången var det fullt så vi bodde i vanligt rum då det inte kunde uppgraderas men var som alla rum trevliga. Fick en grym Caesar serverad i spat. Spat var obemannat emellanåt så fick vänta på service ibland och det var lite disk här och där annars som vanligt väldigt prisvärt! Dem flesta i personalen har DET lilla extra men några behöver jobba på det.Kommer vi tillbaka? Självklart!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Subway V
Omdömet skrevs 28 september 2020 från mobil enhet

Vi besökte The Box för ca 1 år sedan och testade dagspa och vill nu göra ett nytt besök.
Det är ett utmärkt sätt att dagspa:a men rymliga bassängen och varmt i vattnet. Till skillnad mot många andra spa har man inte sänkt temperaturen i vattnet så det är otroligt avslappnande att vara här.
Men det finns många minus. Omklädningsrummet är en katastrof. Trångt, ingen plats att sitta eller lägga saker om man är flera i rummet. Skåpen är små och man delar utrymme eftersom skåpen är halva. Är det fler där inne blir det trångt. Det fanns ingen duschtvål/schampo i varken herrarnas eller damernas rum.
Vi fick inga handdukar för de tvättades. Glasen till vattnet var slut för de diskades. Det kändes som om bristen på personal går ut över servicen vilket är tråkigt. Upplevelsen är trots allt helheten.

Men det är en väldigt bra spaavdelning vilket måste understrykas men gör något åt omklädningsrummen, de är kass.

Tack 2massjodin
Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Hade bokat en spahelg med min fru och vid ankomst framkommer det att spa’et är i princip fullbokat och att det endast fanns 1h på kvällen och 1h på morgonen. Katastrof när man har betalat för en hel upplevelse. Första gången på The Box, och definitivt den sista.

1  Tack patpat9111
Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Spa't var bra, inte så stort. Dock inget alkoholfritt som menyn säger, 0.5 var alla drickor minst.
Restaurangen hade hälften på menyn. Där blev man ignorerad av den blonda servitrisen före man fick beställa av en annan servitör bland det som fanns.han glömde vår dryckbeställning men serverade bord aom kom 20 min efter oss. Maten dröjde men borden som ko. Senare fick mat först. Pastan var kall och köttet inte genomstekt som beställt. Dålig service för en halvtom restautang. Tjejen i receptionen var supertrevlig dock. Frukosten bra!

Tack elleab12