Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com156 US$
2025 av 244 omdömen
Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Hade bokat en spahelg med min fru och vid ankomst framkommer det att spa’et är i princip fullbokat och att det endast fanns 1h på kvällen och 1h på morgonen. Katastrof när man har betalat för en hel upplevelse. Första gången på The Box, och definitivt den sista.

1  Tack patpat9111
Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Spa't var bra, inte så stort. Dock inget alkoholfritt som menyn säger, 0.5 var alla drickor minst.
Restaurangen hade hälften på menyn. Där blev man ignorerad av den blonda servitrisen före man fick beställa av en annan servitör bland det som fanns.han glömde vår dryckbeställning men serverade bord aom kom 20 min efter oss. Maten dröjde men borden som ko. Senare fick mat först. Pastan var kall och köttet inte genomstekt som beställt. Dålig service för en halvtom restautang. Tjejen i receptionen var supertrevlig dock. Frukosten bra!

Tack elleab12
Omdömet skrevs 21 september 2020

Helt fantastisk service och boende!!!! Min son fyllde år och fick både presenter samt ballonger både på rummet samt i restaurangen. Rummen var sköna och tysta. Badrummet kliniskt rent samt lyxigt.
All personal var trevliga och gjorde sitt yttersta. Maten var god och kom snabbt till bordet.

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack zandralundgren
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Hade inte frukosten varit så bra hade betyget blivit 2/5. Första rummet vi checkar in i är helt ostädat. Åker ner och byter, nästa rum är städat men en av handdukarna ligger i tvättstället, vilket spär på känslan av att det inte städas ordentligt mellan gästerna.
Vi bor här med en 1,5 månaders bebis vilket inte är ultimat då rummen är väldigt små.

Tack M_knutte
Omdömet skrevs 7 september 2020 från mobil enhet

Checkade in med lin Sambo en Söndag i Augusti. Var på genomresa i Sverige! Sjukt trevlig Reception! Hotell fräscht och genomtänkt! Dock det som var minus var att poolen stänger kl 16:00 på Söndagar. Alla andra dagar 21:00. Var årets varmaste dag! Och man tyckte med så lite bellänging det var! Så kunde man ha öppet lite längre. Frukost var också lite minus. Men respekt på grund av rådande tider! Så förstod man. Annars väldigt fräscht och snyggt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack alexswaner