ZenHotels.com
Booking.com154 US$
eDreams154 US$
Trip.com153 US$
Omdömet skrevs 21 september 2020

Helt fantastisk service och boende!!!! Min son fyllde år och fick både presenter samt ballonger både på rummet samt i restaurangen. Rummen var sköna och tysta. Badrummet kliniskt rent samt lyxigt.
All personal var trevliga och gjorde sitt yttersta. Maten var god och kom snabbt till bordet.

Tack zandralundgren
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Hade inte frukosten varit så bra hade betyget blivit 2/5. Första rummet vi checkar in i är helt ostädat. Åker ner och byter, nästa rum är städat men en av handdukarna ligger i tvättstället, vilket spär på känslan av att det inte städas ordentligt mellan gästerna.
Vi bor här med en 1,5 månaders bebis vilket inte är ultimat då rummen är väldigt små.

Tack M_knutte
Omdömet skrevs 7 september 2020 från mobil enhet

Checkade in med lin Sambo en Söndag i Augusti. Var på genomresa i Sverige! Sjukt trevlig Reception! Hotell fräscht och genomtänkt! Dock det som var minus var att poolen stänger kl 16:00 på Söndagar. Alla andra dagar 21:00. Var årets varmaste dag! Och man tyckte med så lite bellänging det var! Så kunde man ha öppet lite längre. Frukost var också lite minus. Men respekt på grund av rådande tider! Så förstod man. Annars väldigt fräscht och snyggt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack alexswaner
Omdömet skrevs 6 september 2020

Blev lovade saker vi inte fick. Inget gehör från receptionspersonalen. Inga kompensationer för utlovade saker vi inte fick, trots uppvisande av sparad mailkonversation. Blev lovade spa och behandling tillsammans men inte det heller stämde utan vi fick vänta i omgångar på rummet medan den andra fick massage. Tyvärr blev hela den upplevda känslan ganska snabbt tråkig pga den dåliga starten.
Hade sett fram emot det här såå mycket och sen föll allt pladask. Lunchpersonen som tog emot oss kanske behöver gå en servicekurs eller le lite och prata.
Som förstagångsbesökare vet man inte allt och behöver ibland lite hänvisning. Det hade räckt med att titta mig i ögonen för att förstå att jag önskade information.
Men hon tittade bort hela tiden medan hon tog betalt och hade mer intresse av att konversera med sina vänner (?) som åt lunch där just då.
Märk gärna upp vad som är vad vid frukosten då det finns folk med allergier.

Tack Kristin1337
Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Tråkigt att vi som bor på hotel,måste boka tid,för att komma till pool eller spa.Jag fattar att hotel tänker på pengar,men dom ska prioritera först oss som bor på hotel,sen andra gäster som kommer bara till spa.

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack balzse363