Omdömet skrevs 7 september 2020 från mobil enhet

Checkade in med lin Sambo en Söndag i Augusti. Var på genomresa i Sverige! Sjukt trevlig Reception! Hotell fräscht och genomtänkt! Dock det som var minus var att poolen stänger kl 16:00 på Söndagar. Alla andra dagar 21:00. Var årets varmaste dag! Och man tyckte med så lite bellänging det var! Så kunde man ha öppet lite längre. Frukost var också lite minus. Men respekt på grund av rådande tider! Så förstod man. Annars väldigt fräscht och snyggt.

Tack I3059RXalexanders
Omdömet skrevs 6 september 2020

Blev lovade saker vi inte fick. Inget gehör från receptionspersonalen. Inga kompensationer för utlovade saker vi inte fick, trots uppvisande av sparad mailkonversation. Blev lovade spa och behandling tillsammans men inte det heller stämde utan vi fick vänta i omgångar på rummet medan den andra fick massage. Tyvärr blev hela den upplevda känslan ganska snabbt tråkig pga den dåliga starten.
Hade sett fram emot det här såå mycket och sen föll allt pladask. Lunchpersonen som tog emot oss kanske behöver gå en servicekurs eller le lite och prata.
Som förstagångsbesökare vet man inte allt och behöver ibland lite hänvisning. Det hade räckt med att titta mig i ögonen för att förstå att jag önskade information.
Men hon tittade bort hela tiden medan hon tog betalt och hade mer intresse av att konversera med sina vänner (?) som åt lunch där just då.
Märk gärna upp vad som är vad vid frukosten då det finns folk med allergier.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Kristin1337
Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Tråkigt att vi som bor på hotel,måste boka tid,för att komma till pool eller spa.Jag fattar att hotel tänker på pengar,men dom ska prioritera först oss som bor på hotel,sen andra gäster som kommer bara till spa.

1  Tack balzse363
Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Vi har bott på hotellet flera gånger. Det är trivsamt och modernt. Tysta rum med bra temperatur. Fönstren går ej att öppna. Mycket bra mat i restaurangen och spa (kostar extra) för den som önskar. Hotellet ligger i utkanten av staden, så det är för långt att gå till restauranger och butiker. Med bil går det dock snabbt att ta sig både till centrum och ut på E4.
Bra frukost med mycket att välja på.

Tack Ingrid H
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Har läst negativt om frukost och städning och så, men jag tyckte det var bra frukost och helt okej städat. Trevlig personal och fräscht hotell. Bra luftkonditionering, vilket uppskattades i sommarvärmen! Besökte spa:t på morgonen och det var lagom många gäster där. Ovanligt bra gym också för att vara på hotell! Bra med laddstolpar till elbilar/laddhybrider, men i dagens läge är 3 stolpar för lite. Smidig parkering annars.

Tack Calle_76