Trip.com
eDreams154 US$
Expedia.com153 US$
ZenHotels.com159 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Underbart hotell. Har precis allt man kan önska sig. Mycket trevlig personal. Skämtsamma och personliga. Har gratis laddning för elbil. Mycket bra! Ska något negativt sägas är det möjligen att omgivningarna inte är de allra vackraste, men saknade betydelse för oss denna gång. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack toivow581
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Alltid lika trevligt att komma till detta hotell! Trevlig personal med gott bemötande. Bra rum med fin standard. Gick smidigt att boka tid till frukosten, som var utmärkt som vanligt Rent och snyggt vid alla bord och bra frukostvärdinnor.
Mycket prisvärt att stanna till o sova en natt.

Tack CarolaP244
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Ett praktiskt hotell med kompakta
men helt ok rum. Enklare frukost. En mindre spaavdelning som även hade en liten utomhuspol. Kunde dock vara mer välstädat. Hygglig personal. Gratis parkering . Hotellet ligger en bit från centrum dvs inget promenadavstånd in dit.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Tommy T
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

oBott på flera av deras hotell. Verkar sakna struktur hur man får allt att fungera. Ständigt problem med allt möjligt. Provade hotellkedjan efter Stordalens skrävlande men jag kommer inte längre att vilja vara kund.

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Degustiation
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Fantastiska rum med underbart sköna sängar. Vi bodde i Superior och DeLux. Härlig atmosfär. Trevlig personal. Jättegod middag och härlig, generös frukost trots Covid-19 inskränkningar. Man kände sig säker, då det fanns handsprit överallt och glest mellan borden. Hotellet ligger lite utanför stan, men är helt perfekt om man bara är på genomresa. Det går även bussar in till centrum. Fri parkering. Det finns SPA, men det var fullfokat denna gång.

Tack aleana2015