ZenHotels.com
Booking.com156 US$
eDreams156 US$
Travelocity156 US$
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Alltid lika trevligt att komma till detta hotell! Trevlig personal med gott bemötande. Bra rum med fin standard. Gick smidigt att boka tid till frukosten, som var utmärkt som vanligt Rent och snyggt vid alla bord och bra frukostvärdinnor.
Mycket prisvärt att stanna till o sova en natt.

Tack CarolaP244
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Ett praktiskt hotell med kompakta
men helt ok rum. Enklare frukost. En mindre spaavdelning som även hade en liten utomhuspol. Kunde dock vara mer välstädat. Hygglig personal. Gratis parkering . Hotellet ligger en bit från centrum dvs inget promenadavstånd in dit.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Tommy T
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

oBott på flera av deras hotell. Verkar sakna struktur hur man får allt att fungera. Ständigt problem med allt möjligt. Provade hotellkedjan efter Stordalens skrävlande men jag kommer inte längre att vilja vara kund.

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Degustiation
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Fantastiska rum med underbart sköna sängar. Vi bodde i Superior och DeLux. Härlig atmosfär. Trevlig personal. Jättegod middag och härlig, generös frukost trots Covid-19 inskränkningar. Man kände sig säker, då det fanns handsprit överallt och glest mellan borden. Hotellet ligger lite utanför stan, men är helt perfekt om man bara är på genomresa. Det går även bussar in till centrum. Fri parkering. Det finns SPA, men det var fullfokat denna gång.

Tack aleana2015
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet var mycket trevligt. Modernt, fräscht och fina städade rum bortsett från ett fåtal grejer. Hotellet ligger i utkanten av Linköping, så det är väll att ha bil av rekommendation för att ta sig in till Linköping. Frukosten var okej. Vid incheckning fick vi information att frukosten var begränsad med anledning av rådan Covid-19 pandemin. Dock måste jag säga att oavsett vad levde frukosten inte upp till förväntningarna. Endast två pålägg att välja på och ett extremt begränsat utbud. Under rådande situation rekommenderar jag inte hotellets frukost i alla fall. Det som även drar ner hotellets betyg var att det saknades tvål och diverse andra nödvändigheter på rummet. Samt att påslakanet var smutsigt, vilket man inte förväntar sig på ett hotell. Men hotellet får helt klar godkänt överlag.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Mikaelaeri