“Trivsamt och gott”
Omdöme om Restaurante Alfama

Restaurante Alfama
Rankad som nr 1 av 247 Restauranger i Linköping

Löste omdömena och tänkte att det har är svårt för restaurangen att leva upp till. Men det gjorde de. Bra service, trivsamt och gott!

Tack AgnetaG_12

Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt service, underbart god mat och vin, strålande läge och bästa bemötandet. Får mina alllra bästa rekommendationer!! Inte billigast i stan men väl värt ett besök❣️

Tack Christine A
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk service och god mat i goda vänners sällskap
Personligt och hemtrevligt
Maten var gudomlig
Kyparens Vinval var underbart

Tack U6057PEmariaf
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Valde Alfama för alla fina omdömmen. Oj så rätt!! Gick dit båda våra kvällar i Linköping.
Personalen, atmosfären, maten och vinet - ni har allt i absoluta toppklass.
Ikväll åt jag risotton med Ribeiro santo till, det godaste jag ätit på oerhört länge.
Tusen tack för två minnesvärda kvällar, vi ses igen.

/Jenny & Jonas, Örebro

Datum för besöket: juli 2021
Tack Z6820IGjennyt
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Gick hit med familjen, bästa valet någonsin. Maten var något av det bästa vi ätit. Tonfisken och lammet var perfekt lagade och grillspettet fick det att vattnas i munnen. Utmärkt vinrekommendation som passade till både lammet och tonfisken. Här får man verkligen dyka ner i portugisisk mat och vin. Rekommenderar starkt för alla!

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack A273ELjohna

Resenärer som tittade på Restaurante Alfama tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Restaurante Alfama? Berätta vad du tyckte!