“quase perfeição”
Omdöme om Restaurante Alfama

Restaurante Alfama
Rankad som nr 1 av 251 Restauranger i Linköping

Nästintill perfektion! Underbar personal och ett varm hjärtligt engagemang för att göra upplevelsen perfekt. Fantastiska förrätter och efterrätter men huvudrätterna var ambitiösa men saknade udden. Mitt grillspett var inte med den där grillade smaken, kanske var kocken stressad då det var fullsatt.

Tack AndersP770
Gabriel R, Ägare på Restaurante Alfama, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan

Nästintill perfektion är helt otroligt, vi tar till oss all feedback och hoppas
på ett återseende.
Tack för de fina orden Anders!

Bästa hälsningar
Alfama

Kanontrevligt bemötande och god mat. Den ena av oss åt grillspettet vilket var utsökt (och mycket mat), den andra åt en portugisisk fisk som var jättegod även den!
Restaurangen rekommenderas varmt!

Tack Emil G

Så roligt att ni vad nöjda med er vistelse och jättetack för de fina orden Emil,

Bästa hälsningar från Alfama

Omdömet skrevs 12 november 2018 från mobil enhet

Jag och min man besökte denna restaurang i helgen och vi blev väldigt nöjda.

Maten var riktigt bra och personalen otroligt varm och trevlig.

Kommer antagligen bli fler besök framöver.

Tack Jonnhanorrland
Omdömet skrevs 2 november 2018 från mobil enhet

Vi åt kött och fisk. Det var tyvärr smaklöst och vi blev väldigt besvikna eftersom det var dyrt och hade höga förväntningar eftersom betyget här var så högt. Trevlig personal, men tyvärr vägde det inte upp.

3  Tack Resort24935331800
Omdömet skrevs 1 november 2018

Mysig och trevlig med mycket god mat och fantastisk service. Skönt att sitta länge och äta och prata.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Janne K

Resenärer som tittade på Restaurante Alfama tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Restaurante Alfama? Berätta vad du tyckte!