“Mysigt och trevligt”
Omdöme om Restaurante Alfama

Restaurante Alfama
Rankad som nr 1 av 251 Restauranger i Linköping

Kanontrevligt bemötande och god mat. Den ena av oss åt grillspettet vilket var utsökt (och mycket mat), den andra åt en portugisisk fisk som var jättegod även den!
Restaurangen rekommenderas varmt!

Tack Emil G
Gabriel R, Ägare på Restaurante Alfama, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan

Så roligt att ni vad nöjda med er vistelse och jättetack för de fina orden Emil,

Bästa hälsningar från Alfama

Omdömet skrevs 12 november 2018 från mobil enhet

Jag och min man besökte denna restaurang i helgen och vi blev väldigt nöjda.

Maten var riktigt bra och personalen otroligt varm och trevlig.

Kommer antagligen bli fler besök framöver.

Tack Jonnhanorrland
Omdömet skrevs 2 november 2018 från mobil enhet

Vi åt kött och fisk. Det var tyvärr smaklöst och vi blev väldigt besvikna eftersom det var dyrt och hade höga förväntningar eftersom betyget här var så högt. Trevlig personal, men tyvärr vägde det inte upp.

3  Tack Resort24935331800
Omdömet skrevs 1 november 2018

Mysig och trevlig med mycket god mat och fantastisk service. Skönt att sitta länge och äta och prata.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Janne K
Omdömet skrevs 29 oktober 2018 från mobil enhet

Så oerhört gott! Aroz com marisco var en fantastisk rätt! Likaså den med svamp och sparris. Fantastisk personal. Fem tummar upp!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Passport283180
Gabriel R, Ägare på Restaurante Alfama, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2018

Väldigt viktigt för oss på Alfama att våra gäster får
en sådan bra vistelse som möjligt.
Tack för det helt underbara omdömet!

Bästa hälsningar

Resenärer som tittade på Restaurante Alfama tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Restaurante Alfama? Berätta vad du tyckte!