“Trevligt”
Omdöme om Restaurante Alfama

Restaurante Alfama
Rankad som nr 1 av 249 Restauranger i Linköping

Mysig och trevlig med mycket god mat och fantastisk service. Skönt att sitta länge och äta och prata.

Tack Janne K

Så oerhört gott! Aroz com marisco var en fantastisk rätt! Likaså den med svamp och sparris. Fantastisk personal. Fem tummar upp!

Tack Passport283180
Gabriel R, Ägare på Restaurante Alfama, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Väldigt viktigt för oss på Alfama att våra gäster får
en sådan bra vistelse som möjligt.
Tack för det helt underbara omdömet!

Bästa hälsningar

Jättegod mat och trevlig personal! Stämningen i restaurangen var lugn och exklusiv. Kul att man kan äta portugisisk mat i Linköping!

Tack isajelvehed

Det värmer att ni blev så nöjda.
Tack för det väldigt fina omdömet isajelvehed,

Bästa hälsningar

Man känner sig i Portugal med fantastik mat och service.

Ren portugisisk erfarenhet! Absolut fantastiskt!

Tack Viktor M

Stort tack för det mycket fina omdömet Viktor!

På återseende : )

Bästa hälsningar

Fantastisk portugisisk krog. Jag åt fisk och de andra kött och vegetariskt. Alla jättenöjda. Personalen underbara

Tack Lennart W

Helt underbart att alla var så nöjda!
Tack för ert fina omdöme Lennart.

Resenärer som tittade på Restaurante Alfama tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Restaurante Alfama? Berätta vad du tyckte!