“Underbart!”
Omdöme om Restaurante Alfama

Restaurante Alfama
Rankad som nr 1 av 249 Restauranger i Linköping

Så oerhört gott! Aroz com marisco var en fantastisk rätt! Likaså den med svamp och sparris. Fantastisk personal. Fem tummar upp!

Tack Passport283180
Gabriel R, Ägare på Restaurante Alfama, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Väldigt viktigt för oss på Alfama att våra gäster får
en sådan bra vistelse som möjligt.
Tack för det helt underbara omdömet!

Bästa hälsningar

Jättegod mat och trevlig personal! Stämningen i restaurangen var lugn och exklusiv. Kul att man kan äta portugisisk mat i Linköping!

Tack isajelvehed

Det värmer att ni blev så nöjda.
Tack för det väldigt fina omdömet isajelvehed,

Bästa hälsningar

Man känner sig i Portugal med fantastik mat och service.

Ren portugisisk erfarenhet! Absolut fantastiskt!

Tack Viktor M

Stort tack för det mycket fina omdömet Viktor!

På återseende : )

Bästa hälsningar

Fantastisk portugisisk krog. Jag åt fisk och de andra kött och vegetariskt. Alla jättenöjda. Personalen underbara

Tack Lennart W

Helt underbart att alla var så nöjda!
Tack för ert fina omdöme Lennart.

Omdömet skrevs 15 oktober 2018

Vi har ett gäng som var här. Lokalen är väl inte så jättestor men det bidrar istället till att det känns mysigare, en lokal helt i min stil. Redan när vi kom fick vi ett trevligt bemötande vilket sedan fortsatte under hela middagen. Maten då, alldeles utmärkt, vi hade någon kommentar på stekgrad på en maträtt vilket dock snabbt åtgärdades till belåtenhet. Jag uppskattar när personalen har egna åsikter och rekommendationer om vad och hur man bör kombinera exempelvis vin till de olika rätterna. Mycket nöjd med besöket.

1  Tack micbla68

Hej micbla68,

Det glädjer oss att ni blev så nöjda med besöket.
Vad gäller stekgraden så är vi på Alfama alltid mer än villiga att göra det
som krävs för att allt ska behaga.
På återseende : )

Resenärer som tittade på Restaurante Alfama tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Restaurante Alfama? Berätta vad du tyckte!