“Förstår inte hypen”
Omdöme om Restaurante Alfama

Restaurante Alfama
Rankad som nr 1 av 251 Restauranger i Linköping
Omdömet skrevs 5 september 2018 från mobil enhet

Vi hade väldigt höga förväntningar eftersom detta är den enda restaurangen i Linköping med full pott här på TripAdvisor.
Men vi blev besvikna.

Servicen var ok, helt vanlig, lite tafatt kanske, men inget utöver det vanliga.

Jag bad om en alkoholfri drink & får något som, väldigt uppenbart, är apelsinjuice & grenadin. Har man inte möjlighet/kunskap att göra drinkar, säg det till mig direkt istället.

Maten var ok, smakade inte då mycket & salt var ett måste på bådas rätter. Med tanke på det pris man betalar hade vi förväntat oss en smaksensation!

Nae, vi är från Linköping & äter ofta ute, vi kan nog rekommendera minst 3-5 bättre restauranger att besöka.

Medelbetyg då det inte var fel på något, bara intetsägande.

5  Tack Lisa D
Gabriel R, Ägare på Restaurante Alfama, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2018

Hej Lisa,

Först och främst vill vi tacka för att ni tog er tid att besöka vår kära restaurang.

Det är tråkigt att vi inte lyckades uppfylla era krav då vi alltid strävar efter att
alla våra gäster ska känna sig nöjda och belåtna efter ett besök.

Om ni i framtiden bestämmer er för att besöka oss så ska vi återigen och som
alltid göra vårt bästa för att ni ska känna er nöjda.

Tack för er feedback.

1923 av 124 omdömen

Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

De lovord som Alfama fått visade sig vara välförtjänta. Maten, oxfilé respektive grillspett vara mycket gott men bäst av allt var det personliga servicen som erbjöds min hustru och mig. Det gällde både flexibilitet i fråga om maten såväl som val av dryck.

Datum för besöket: september 2018
1  Tack ionize

Det värmer oss att ni vart så nöjda, vårt mål är alla våra gäster
ska känna sig så nöjda med sin vistelse.

Tack för det fina omdömet Ionize, det betyder mycket!

Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Mysig miljö med bra och privat bordsplacering. Boka bord och njut av bra service och välsmakande mat. Koppla av och låt personalen föreslå lämplig dryck.

Tack John B

Tack för ert fina omdöme John!

Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Personlig service från att vi kom in tills vi lämnade restaurangen! Fantastisk god mat! Rekommenderas starkt!

Tack Armin K

Stort tack för det fina omdömet Armin!

Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Underbar service. Personligt smakrikt och gott. Förrätt chark ost och smördegknytten. Mums.
Svärdfisk till huvudrätt. Kalas

Tack Marcus L

Stort tack Marcus!
Vad kul att vi fick bidra till födelsedagen:)!

Resenärer som tittade på Restaurante Alfama tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Restaurante Alfama? Berätta vad du tyckte!