“Avstressande och gott”
Omdöme om Restaurante Alfama

Restaurante Alfama
Rankad som nr 1 av 250 Restauranger i Linköping
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Mysig miljö med bra och privat bordsplacering. Boka bord och njut av bra service och välsmakande mat. Koppla av och låt personalen föreslå lämplig dryck.

Tack John B
Gabriel R, Ägare på Restaurante Alfama, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2018

Tack för ert fina omdöme John!

2024 av 123 omdömen

Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Personlig service från att vi kom in tills vi lämnade restaurangen! Fantastisk god mat! Rekommenderas starkt!

Tack Armin K

Stort tack för det fina omdömet Armin!

Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Underbar service. Personligt smakrikt och gott. Förrätt chark ost och smördegknytten. Mums.
Svärdfisk till huvudrätt. Kalas

Tack Marcus L

Stort tack Marcus!
Vad kul att vi fick bidra till födelsedagen:)!

Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Första gången vi var på en Portugisisk restaurang. Maten var jättegod, vällagad och för ögat vacker.
Servicen var jättehög, trevlig och social personal.
Kan verkligen rekommendera denna restaurang, den är värd att ta en omväg för.
Den som gillar vällagad och god mat ska åka hit.

Tack 72fia

Så roligt att ni valde omvägen för att besöka oss.
Tack för de fina orden!

Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

En mysig och familjär krog som levererade över förväntan. Trevlig personal med stort intresse av att, på begäran av kunden, berätta om menyn och tillagning av alla olika fisk- och skaldjursrätter. Restaurangen har en hög klass men detta avspeglades inte på priserna. Vi kommer definitivt återkomma och vi rekommenderar alla att besöka denna pärla i centrala Linköping.

Tack Jobru71

De fina orden värmer verkligen!

Ni är alltid varmt välkomna tillbaka,
Tack Jobru71!

Resenärer som tittade på Restaurante Alfama tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Restaurante Alfama? Berätta vad du tyckte!