Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
KTBergsten
Karlskrona, Sverige

Nytt och fräscht

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 5 jan. 2020
Litet men bra hotell mitt i Linköpings centrum. Hotellet erbjuder kvällsmål som ingår i rumsbokningen. Men man får dock inte nån bonuscheck eftersom man är del av Clarion Collection. Bra och fina rum. Närmaste kommulnala parkering var i P-Hus Baggen. Billigare än hotellets egna.
Datum för vistelsen: december 2019
Resetyp: Reste i arbetet
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Helen H, HotelldirektörClarion Collection Hotel Saga, svarade på det här omdömet
Svarade 16 jan. 2020
Hej KTBergsten,

Tack för att du skrivit om din vistelse hos oss. Precis som du skriver så bjuder vi alla våra gäster på kvällsmat vilket innebär att vi inte delar ut bonuscheck. Det är roligt att läsa att du tycket vi hade bra och fina rum.

• Strawberry Hotels
    1 284 kr
3.6 km från Clarion Collection Hotel Saga
Visa fler hotell i Linköping
Omdömet skrevs 17 oktober 2019

Finns inte så mycket att säga , klockrent och nära till det mesta. Trevlig personal , mycket bra rum och en suverän frukost . Ska man klaga så vart det en glödlampa som var trasig i rummet men fanns gott om andra lampor :)

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack henrixsson
Helen H, General Manager på Clarion Collection Hotel Saga, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2019

Hej Henrixsson,

Tack för din fina recession, du är varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 30 september 2019

Centralt som det bara går och öppet dygnet runt. Härlig frukost, supersköna sängar! Wifi funkar, personal lätt att kontakta. Parkering funkade finemang, ring bara innan och stäm av om det finns platser kvar. Superfin service!

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Carin B

Hej Bjorkcarin,

Roligt att läsa din recenssion. Lätt och smidig service, precis så som det ska vara.

Omdömet skrevs 16 augusti 2019

Jättetrevlig personal och utsökt frukost på ett helt ok hotell mitt i centrala Linköping. Standarden på rummet var helt ok, sängen var jätteskönt. Det enda negativa jag kan komma på med detta hotell är att det krävs öronproppar för att sova skönt eftersom det ligger så nära ett antal restauranger och därför en rätt hög ljudnivå utanför.

• Restyp: Reste ensam
Tack alundq754673
Helen H, General Manager på Clarion Collection Hotel Saga, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2019

Hej alundq75473,

Roligt att läsa att du är nöjd med hotellet. Det stämmer att vi ligger mitt i city. Fördelen är att man är i händelsernascentrum, men det kan också var en nackdel en del nätter.

Omdömet skrevs 15 augusti 2019 från mobil enhet

Ett mycket bra och fint hotel.
Bra rum, sköna sängar. Välstädat.

Hotellet ligger mitt i stan perfekt för uteliv.

God frukost, inget överdåd men det räcker gott och väl.

Parkering i ett garage under huset.

Tack 799rickardv

Hej 799rickardv,

Tack för att du tagit dig tid att skriva om din vistelse hos oss.

Det är roligt att läsa att du enbart har goda ord att säga om hotellet.

Varmt välkommen tillbaka,

Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Börjar med det positiva - Bra läge, trevlig personal, ok frukost.
Det negativa - Väldigt litet rum, liten "dubbelsäng" (1,40 m)
Det klart sämsta var hotellets parkering i källaren. Alldeles för små parkeringsrutor! Vi fick krypa ut genom bakluckan för att komma ur bilen när vi kom "hem" på kvällen.
(se bild)

Tack Carina J
Helen H, General Manager på Clarion Collection Hotel Saga, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2019

Hej Carina J,

Roligt att hotellet gav ett bra första intryck.

Det rum du bekriver är ett mindre dubbelrum, vi har även större dubbelrum. Det framgår i beskrivnigen av rummen när man bokar på exempelvis nätet.

Helen - General Manager