“Gäst”
Omdöme om Merwah

Merwah
Rankad som nr 33 av 244 Restauranger i Linköping

Andra besöket,god mat. Vid senaste besöket fick vi dock vänta i 50 min på att få servitörens uppmärksamhet,hade tänkt att beställa efterrätt,men det fick bli betala och gå istället. Restaurangen var inte fullsatt.

Datum för besöket: september 2020
Tack 63ulrikaf

Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Maten var jättebra och personalen mycket trevlig! När jag ringde och bokade sa jag att jag ville ha ett avskilt bord pga Coronan. När vi kom dit hade de reserverat två avskilda bord åt oss och vi fick själva välja vilket vi kände oss mest bekväma med. Det satte nivå på den goda servicen vi fick hela kvällen och det toppades med supergod mat.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack SaraEZT
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Fin och trevlig uteservering, pigg och service inriktad personal, god mat, bra råvaror. Det blir flera besök. Rekommenderas!!!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack LK36512
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Var här igår och firade födelsedag.
Trevligt bemötande av personalen.
Vi var ett sällskap på 5 personer och alla var supernöjda med maten (1 lax, 1 kyckling, 2 personer delade avsmakningsmenyn och jag tog olika vegetariska smårätter).
Extra bra att de har så stort utbud av vegetariska rätter! :D
Fin uteservering och även insidan av restaurangen är trevligt inredd.

En favorit bland Linköpings restaurangutbud!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Andreas A
Omdömet skrevs 11 mars 2020 från mobil enhet

AW med god libanesisk mat!!! God mat, trevlig miljö och bra service! AW-rätterna var något snålt tilltagna men mättade ändå!

Datum för besöket: mars 2020
Tack emmafA5713GU

Resenärer som tittade på Merwah tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Merwah? Berätta vad du tyckte!