“Gäsp”
Omdöme om Flott

Flott
Rankad som nr 4 av 7 Smått och gott i Linköping
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Vi valde att få maten levererad hem. Väntetiden stämde med utlovat. Vi åt tryffelburgare och vegetarisk. Det var sådär, inga sensationer. Nästa gång hämtar vi från annat ställe.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack 507charlottev

Omdömet skrevs 18 mars 2021 från mobil enhet

Bästa hamburgaren i Linköping- helt klart!
Vet inte hur jag kan beskriva den, men saftig, supergott kött, bra bröd och bra pommes. Topp helt enkelt!

Datum för besöket: februari 2021
Tack Kristin1337
Omdömet skrevs 6 februari 2021

Beställde hemkörning vid foodora. Tyvärr strulade foodora och efter att maten var över 30 min sen så ringde vi restaurangen. De gjorde allt i sin makt för att vi skulle få våran mat. Vi fick både den kalla och varma maten samt att de ordnade så att vi fick full återbetalning. Maten var toppen och bemötanden ännu bättre.
Tack bästa Flott!

Tre hungriga tjejer och Fredrik

Datum för besöket: februari 2021
Tack Nataliebrynolfsson
Omdömet skrevs 8 januari 2021

Vet inte om jag hade otur men jag och min sambo beställde en dubbel smash burger och en pankofriterad kycklingburgare. Min var så sjukt salt att jag inte kunde känna någon annat än saltet. Gick inte att äta, fick slänga (jag är inte en kräsen person). Sambons burgare var friterad till den grad att den var mörkbrun nästan svart, snustorr och smakade beskt. Pommes fritsen var de ända som gick att äta, de var mediokra. Bortkastade pengar. Aldrig igen. För det priset beställer jag av Bastard Burgers istället. Går inte att jämföra!

Datum för besöket: januari 2021
Tack N8093HJgabrielb
Omdömet skrevs 24 november 2020

Nu har jag besökt Flott 3 gånger under 2 månader och jag är inte besviken. Bra kött, samftigt och smakrikt, perfekt stekt och tillbehören smakar utmärkt. (Undvik den enklaste Hamburgare utan lägg till en tia på lite bacon eller syltad lök.) Friterad sötpotatis är löjligt gott. Snabb service, både i restaurangen och vid förbeställning. Man kanske kan önska ett leende och lite gladare bemötande men man kan inte få allt för betyg 4. Så länge maten håller hög kvalitet och att man inte prutar på storlek eller tillbehör så lägger jag gärna en hundring på en bra burgare. Minus för att det inte gick att ringa restaurangen då vi hittade två olika stängningstider på nätet.

Datum för besöket: november 2020
1  Tack Jazztomten

Resenärer som tittade på Flott tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Flott? Berätta vad du tyckte!