“service”
Omdöme om Chili & Wok

Chili & Wok
Rankad som nr 206 av 244 Restauranger i Linköping

Maten är ganska god men det är dåligt vänlighet speciellt med barnen som är 8-12 år. Den personen som står vid kassan var inte trevligt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack suhairs614

Omdömet skrevs 13 juli 2020

Maten smakar gammalt. Absolut inget var gott. Hårt ris till sushi. Det bästa var kakor till kaffet. Sladdrig friterad bläckfisk. Aldrig mer!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 196larsa
Omdömet skrevs 3 juni 2020

Restaurangens mat är väldigt torr, tråkig utbud, tråkiga smaker, currysås som smakar beskt och äckligt, när man säger till kvinnpersonalen så svarar hon med attityd tillbaka, inget bra bemötande och man ser dum ut när man säger till personalen! Kvinnpersonalen har väldigt mycket attityd och ska anklaga att det är fel på mig för maten smakar dåligt när flera stycken kastade t.ex currysåsen! Ät inte där, är magsjuka dagen efter jag åt där och är äcklad av all slags asiatisk mat.

Datum för besöket: juni 2020
Tack argtjej
Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

Maten är torr speciellt riset. Dåligt utbud, vem har en taco buffé på en asiatisk restaurang??? Sushi är torr och wasabin är hemsk. Hit kommer jag aldrig mer

Datum för besöket: oktober 2019
Tack lukasp85
Omdömet skrevs 28 maj 2019

Stort utbud av rätter men ganska dyrt. Restaurangen ligger i en galleria så det är ganska stimmigt med mycket fottrafik utanför. Perfekt om man har bråttom men inget ställe för den "dejt".

Datum för besöket: januari 2019
Tack Johanna S

Resenärer som tittade på Chili & Wok tittade också på

Sturefors, Linköping
Linköping, Östergötlands län

Besökt Chili & Wok? Berätta vad du tyckte!