“Dåligt ”
Omdöme om Brasserie bouquet

Brasserie bouquet
Rankad som nr 41 av 246 Restauranger i Linköping
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Dålig service, det tog jättelång tid innan vi fick vår dryck vi beställt. Väntade i över en timme på maten. När maten väl kom vart det helt fel så vi alla tröttnade och sket i det. Köttet som skulle va well done var medium rare.. Det smakade inte bra..
Hade önskat bättre kommunikation med oss gäster samt att vi hade blivit lite mer prioriterade då andra gäster som kom senare än oss fick sin mat typ 10 minuter efter deras beställning och vår tog över 1 timme.. Kommer inte äta här igen.

Tack evelinaai

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Snabbvisit med familjen i Linköping. Googlade brasserie och Bouquet dök upp. Såg ut att ha rimliga priser. Ganska mycket folk och fullt på uteplatsen men gott om plats inne. Man fick beställa i baren (vet inte om det alltid är så eller Corona-anpassat), allt funkade dock väldigt bra. Mycket trevligt personal - alla - vilket adderade mycket till upplevelsen. God och vällagad mat plus trevlig atmosfär.

Tack I3740AHmarial
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Riktigt dålig service! Lång tid att beställa trots att 4 från personalen stod 2 meter ifrån oss de tyckte det var viktigare att snicksnacks med varandra. fick fel dryck, glömde bestick till barnen som vi bett om, Fel mat, ignorerade flera nya gäster som stod i dörren.Maten var god- inget speciellt men god och tog förvånansvärt kort tid. Färdiglagad? Barnens kyckling var torr.
Dessutom gick restaurangchefen runt och berättade för sin ordinarie personal hur de skulle hantera alla nya ”runners” som var bättre på service än ordinarie personal. Kanske ska man som chef också fokusera på de nuvarande gästerna och inte på gäster som kommer sen.

Tack DaniellaB400
Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig personal men tyvärr inte anpassade avstånd mellan borden i pandemitider. Sparsmakad meny. Åt musslor, kyckling och bookmaker toast. Det var en sparsam portion med musslorna när man jämför med andra restauranger och spadet var mycket salt.
Kycklingen var mycket god och toasten va god men i minsta laget. Endast två desserter att välja på. Chokladsåsen var mycket lik den du kan köpa på tub i en livsmedelsaffär. Mycket bra drinkar.

Tack isnna70
Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig personalen, god mat bra atmosfär elegant restaurang! Inte stor meny so lätt välja mat! Jag rekommendera restaurangen!

Tack marci1212

Resenärer som tittade på Brasserie bouquet tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Brasserie bouquet? Berätta vad du tyckte!