“Gott i trevlig pubmiljö”
Omdöme om The Bishops Arms

The Bishops Arms
Rankad som nr 24 av 242 Restauranger i Linköping
Kök: Brittiskt, Bar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

En lyckad after work med arbetskamraterna. Trevlig pubmiljö med serviceminded personal. Vi var ett gäng på 10 personer med olika beställningar och allt blev rätt och maten kom i vettig tid. För min del blev det en klassisk Fish and Chips som var riktigt bra. En fin rejäl torskfilé som var frasigt panerad. Den rekommenderar jag. Finns också ett bra ölutbud. Kommer att gå hit igen.

Tack sysems

Omdömet skrevs 7 januari 2018

Detta är ett trevligt och avslappnat ställe med trevlig personal och god mat. Vi var där vid öppningsdags klockan 15.00

Tack brittan55
Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Brukar titta in och äta en but på denna pub.Idag var jag väldigt tidig och lite folk när jag anlände men när jag gick mycket gäster.
Idag åt jag torskrygg med potatis pepparrot och skirat smör.Fisken var tyvärr mycket torr och smaklös.
På dessa pubar skall Du nog inte välja fisk.Kvällens tips var bratwurst med surkål och potatismos-borde tagit det.
Personalen alltid trevlig!

Tack Jangen
Omdömet skrevs 6 september 2017

Vi gick hit en eftermiddag och åt middag. Servicen var bra och likaså så var maten som vi beställde mycket god.

Tack Ulla M
Omdömet skrevs 6 september 2017

Kanontrevligt med kunnig och serviceminded personal. Mysig miljö och genuint god och vällagad mat. Har aldrig lyckats få in något halvdåligt där. Alltid toppkvalitet

Tack Catharina R

Resenärer som tittade på The Bishops Arms tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt The Bishops Arms? Berätta vad du tyckte!