“Usel service 😤 ( filbyte gallerian )”
Omdöme om Wayne's Coffee

Wayne's Coffee
Rankad som nr 8 av 8 Kaffe och te i Linköping
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Uteservering
Middagsalternativ: Frukost, Uteservering
Omdömet skrevs oktober 15 2016 från mobil enhet

Gott kaffe och god fika men så dålig service. Verkade som det var viktigare att bre smörgåsar än att ta våran beställning. Fick sedan vänta på kaffet och läsk i 20 min, då vi blivit bortglömda av personalen. Surt serverade de oss efter vi sagt till. Tar ett annat fik nästa gång!

Tack Ragnheidur G

Omdömet skrevs september 9 2016 från mobil enhet

Åt lunch, Caesarsallad. Smakade riktigt bra. Tråkigt dock att personalen ägnade mer intresse för privat samtal emellan sig än för mig som kund.

Tack L M
Omdömet skrevs juli 29 2016 från mobil enhet

Kaféet hade stor uteservering. Väldigt många sittplatser både ute och inne. Tyvärr endast en toalett, vilket ledde till väldigt långa köer. Litet utbud att välja mellan, men det kan bero på semestertider tänker jag.

Tack Theeres L
Omdömet skrevs april 16 2016

Besökte Waynes för en fika bestående te och blåbärskaka. Vi fick sitta i lugn och ro och fika. Gott och okej pris. Service okej.

Tack photobyjohanna
Omdömet skrevs december 28 2015 från mobil enhet

Tack MelindaMahrs

Resenärer som tittade på Wayne's Coffee tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Wayne's Coffee? Berätta vad du tyckte!