“Fru”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Casa Colina

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
42 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
7 omdömen
“Fru”
Omdömet skrevs 16 oktober 2018 för en vistelse i september 2018

Vi har haft två fantastiska veckor i detta jättefina hus. Fantastiskt fräsch och fint. Perfekt för 4 personer. Den nylagda gräsmattan med solstolar var super samt den gemensamma poolen. Fint och tyst område men med mycket backar. Bra för konditionen. Rekommenderas starkt.

Datum för vistelsen: september 2018
dec 25 2018
Hej Susanne inklusive sällskap =)
Tack så mycket för er fina recension, vi är glada över att ni trivdes bra hos oss, håll gärna lite koll på facebook, där lägger vi ut lite nyheter och vad som händer =)

Ni är varmt välkomna tillbaka!

Roger och Tina
Carina Y
“Casa colina”
Omdömet skrevs 10 mars 2018 för en vistelse i juli 2017

Mycket bra hus, trädgård och pool. Fin utsikt och lugna omgivningar.
Rekommenderar ett besök i golfrestaurangens restaurang. Mycket gott, trevligt och prisvärt.

Datum för vistelsen: juli 2017
aug 4 2018
Hej.
Tack så otroligt mycket för er fina recension av CasaColina, Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags för semester igen.
Mvh
Roger & Tina
Helen M
“Underbar villa”
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 för en vistelse i september 2017

Ren och fräsch villa..underbar utsikt..nära till olika sevärdheter...men även ett bra boende för någon som bara vill njuta och ta de lugnt...Bra hjälp av ägaren men även Jennie som tar han om en där nere

Datum för vistelsen: september 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
jan 1 2018
Hej Helen.
Tack för er fina recension, det är alltid lika underbart att höra att gäster trivts under sin vistelse! Ni är välkomna tillbaka när ni vill !
Mycket har skett sedan ni var där =)

/ Roger
TomJ26833
Svalöv, Sverige
1 omdöme
“Kanon villa, utsikten och området är fantastiskt.”
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 för en vistelse i september 2017

Kanon villa, utsikten och området är fantastiskt. Härligt att kunna gå ner till ett hyggligt utbud av restauranger, man behöver inte tänka på hur mycket man äter det försvinner på vägen tillbaka till huset :-).
Vi kommer helt klart tillbaka och hoppas på lika fint väder nästa gång.

Datum för vistelsen: september 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
jan 1 2018
Hej Tom!
Tack för er fina Recension! Ni är välkomna tillbaka när ni vill, Massor av grejer har hänt i huset sedan ni var där, Cyklar,Nya madrasser, Nya soffor och mycket annat =)

Hoppas vi hörs snart!
ribbentja ...
Halmstad, Sverige
1 omdöme
“Härlig, väkskött och prisvärd villa”
Omdömet skrevs 21 juli 2017 för en vistelse i juni 2017

En mycket välskött och trivsam villa. Allt från ägare, välkomnade till vistelse andades välkomnade. Bra information om området och sevärdheter fanns tillgängligt. Vi reste två vuxna och villan var perfekt för våra behov. Välskött poolområde

Datum för vistelsen: juni 2017
aug 20 2017
Hej.
Tack för er underbara Recension, Vi välkomnar er tillbaka när ni vill!!
Roger & Tina
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera