“Kanon villa, utsikten och området är fantastiskt.”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Casa Colina

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
36 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
TomJ26833
Svalöv, Sverige
1 omdöme
“Kanon villa, utsikten och området är fantastiskt.”
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 för en vistelse i september 2017

Kanon villa, utsikten och området är fantastiskt. Härligt att kunna gå ner till ett hyggligt utbud av restauranger, man behöver inte tänka på hur mycket man äter det försvinner på vägen tillbaka till huset :-).
Vi kommer helt klart tillbaka och hoppas på lika fint väder nästa gång.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
jan 1 2018
Hej Tom!
Tack för er fina Recension! Ni är välkomna tillbaka när ni vill, Massor av grejer har hänt i huset sedan ni var där, Cyklar,Nya madrasser, Nya soffor och mycket annat =)

Hoppas vi hörs snart!
ribbentja ...
Halmstad, Sverige
1 omdöme
“Härlig, väkskött och prisvärd villa”
Omdömet skrevs 21 juli 2017 för en vistelse i juni 2017

En mycket välskött och trivsam villa. Allt från ägare, välkomnade till vistelse andades välkomnade. Bra information om området och sevärdheter fanns tillgängligt. Vi reste två vuxna och villan var perfekt för våra behov. Välskött poolområde

aug 20 2017
Hej.
Tack för er underbara Recension, Vi välkomnar er tillbaka när ni vill!!
Vanessa B
Nivå 1 Skribent
“Jätte fint semesterboende”
Omdömet skrevs 4 juni 2017 för en vistelse i maj 2017

Jätte fin villa i ett fantastiskt fint område med myxket fin utsikt.
Villan har allt man behöver för att trivas och vi fick den bästa servicen av både ägarna och deras housekeeper . Rekommenderas verkligen

aug 20 2017
Hej Vanessa Med Familj.
Tack för er fina recension, Ni är varmt välkomna tillbaka!!
Suzanne T
“Rofylld vistelse”
Omdömet skrevs 12 april 2017 för en vistelse i april 2017

Vilken vecka vi haft
Helt underbart att bara slappna av
Lugn o skönt o gott väder
Superfräsch villa med jättefin utsikt

maj 28 2017
Hej.

Ni är välkomna tillbaka när helst ni vill.
rolfe818
HELSINGBORG
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Perfekt villa för en skön avkoppling.”
Omdömet skrevs 14 mars 2017 för en vistelse i februari 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Två härliga veckor i Casa Colina.
Villan har allt man behöver och ligger i ett lugnt område. Härlig utsikt över poolområdet och golfbanan nedanför backen. Rent och fint i villan tack vare Jenny som tar emot vid ankomst och finns där om man behöver hjälp med något. Vi kommer gärna tillbaka hit vid varmare årstid, det finns fler platser vi vill upptäcka.

Lycka till med villan Roger och Tina.
Kerstin och Rolf

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
mar 24 2017
Hej.
Tack så väldigt mycket för er fina recension, och roligt att uppskatta lugnet i området.
Ni är varmt välkomna tillbaka när ni vill;-)
Roger&Tina
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera