“Spacious villa”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 2 Skribent
6 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 23 januari 2020 för en vistelse i januari 2020
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: januari 2020

Datum för vistelsen: maj 2019
Svar från företaget
jun 4 2019
Hi Helen

We are very gratefully for your positive feedback, we hoped you enjoyed your time and hope to see you again in the future

Kind Regards

CH Holidays Team
Christian ...
Nivå 5 Skribent
50 omdömen
30 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 25 februari 2019 för en vistelse i december 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: december 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
feb 27 2019
Hi Christian

We are very grateful for your kinds comments and will pass them on to the property owner, and thanks again for leaving such a great review, it's much appreciated. We hope that you had a wonderful time and hope to see you again soon.

CH Holidays
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera