“Ingen större överraskning”

Pizza Hut
Rankad som nr 206 av 279 Restauranger i Örebro
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Ett Pizza Hut i mängden.
Trevlig personal och bra fokus på oss som kund, tyvärr fick en av oss vänta mycket längre på sin rätt, det bör gå att synkronisera.
Gudomlig Caesarsallad med kyckling, ett måste för alla som tror dom provat en bra sådan!
Tyvärr så hade Colan en bismak av något, svårt att vara exakt på vad.

Tack Jörgen W

Omdömet skrevs 20 oktober 2017 från mobil enhet

Helt ok Pizza med bra smaker och mycket bra service! Gillar när folk ställer upp och är trevliga och service inriktad

Tack Stureracemenr1
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Lunchbuffén är definitivt prisvärd på Pizza hut. Tyvärr var delar av personalen under all kritik. Vi satt ute och åt (var där ca 1h) och under den tiden var det endast en gång någon ur personalen kom och dukade av borden trots att många sällskap både hann komma och gå under tiden vi var där. Det värsta var ändå att det var personal ute och lämnade mat hos gäster flera gånger utan att ta med sig någon disk på vägen in. Slutade med att det var rena smörgåsbordet för måsar och kajor på uteserveringen vilket känns otroligt ofräscht att ha vid borden runtomkring. Trodde att man inom restaurang "aldrig gick tomhänt".

Tack ludvig604
Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Det var alldeles för lite fyllning på å pizzorna som är ganska dyra. Dåligt att inte sallad ingår Trevlig personal och bra service.

Tack CaptainFrost
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Vi har alltid tyckt det varit bra pizza här men servicen har blivit mycket bättre här sen senast. Servicen var snabb idag och servitriserna/servitörerna var mycket trevliga!

Deras cookie dough efterrätt är ju helt fantastisk!!

Tack ande7777777

Resenärer som tittade på Pizza Hut tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Pizza Hut? Berätta vad du tyckte!