Travelocity
Trip.com
SPARA 18 US$
Expedia.com163 US$
ZenHotels.com168 US$

Bra läge vid svartån, nära till det mesta ,god kvällsmål som ingick, fikat bjöd på nybakad kaka kaffe/te, rummen var normalstandard med dusch, tv men ingen minibar, kudden var inte bekväm, behövt en mer stoppad varit annars var rummet bra,städningen var inget att klaga på, ett ganska litet hotell som var skönt nu i coronatider, parkera på andra sidan av järnvägen mot Sveriges radio där är det hälften så dyrt och inga krångliga datumparkeringar, gå genom tunneln under spåret ca 5 min gångtid.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Freddy L
Omdömet skrevs 7 maj 2021

Anrik och fin byggnad i gott renoverat skick. Fräscha rum med det man förväntar sig.
Bra kvalitet på kvällsmat och frukost.
Utmärkt service av personalen.
Att gymmet var öppet och hade stora ytor är ett stort plus, det kunde dock vara lite bättre utrustat.
Hotellet ligger centralt och det för också med sig det enda negativa nämligen svårigheten att hitta parkering. Kommer man efter 16:00 är det mycket svårt att hitta gatuparkering, dock finns ett P-hus nära som dock är svindyrt.

Tack 760kait
Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Mycket bra bemötande och service. kvällsmat som var helt ok och en frukost som smakade mycket bra. Välkomponerad sådan. Sängen, toppen för mig som har ständig värk. Ligger centralt och en direkt närhet till allt man önskar. Rekommenderas varmt

Tack A8990OStonys
Omdömet skrevs 1 maj 2021 från mobil enhet

Otroligt mysigt hotell med charmigt men ändå modernt stuk som både ligger centralt och nära tågstationen. Vi fick ett fräscht med relativt litet rum men som ändå hade allt vi önskade. Frukosten var mycket trevlig med inslag av ”hemmalagade” saker vilket uppskattades. Extra plus för att fika och mat ingår i bokningen som ändå har ett rimligt pris. Minus för att ingen parkering fanns tillgänglig och vi fick stå i närmaste parkeringshus och betala för ett dygn.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 389mattiasa
Omdömet skrevs 19 april 2021

En fin övernattning med Örebro slott ett stenkast ifrån. Mkt fin service, fint rum och jättegod kvällsmat och frukostbuffe! Jättesköna sängar och rent och snyggt!Värt titeln bästa Clarion Collection hotell!

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com