Trevligt på alla vis. Fint bekvämt rum med sköna sängar. Vällagad och varierad kvällsmål. Flera rätter att välja på. Frukost var väl komponerad.
Fina omgivningar, bara att promenera direkt utanför dörren.

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Anette001
Helena S, Förste Receptionist på Clarion Collection Hotel Borgen, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej,
Tack för dina fina ord om din vistelse på Borgen.
Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Flertalet kuddar i olika storlek att välja på. Mycket lyhört från gatan.Gymmet var undermåligt. Bara ett fåtal lägre vikter och en bänk. Kalla det för vad det är istället - motionsrum.Frukost ok med hyffsad variation, men inget speciellt. God granola. Tråkiga lågbudgetpannkakor som kunde vara utan.

• Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack MrsAxell
Helena S, Förste Receptionist på Clarion Collection Hotel Borgen, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2018

Hej,
Tack för att du väljer att dela med dig av din vistelse på Tripadvisor. Vi tar tacksamt emot dina synpunkter.
Tråkigt att du upplevde vårat gym som mindre bra och att det inte fanns alla redskap ni önskat er. Beklagar att du upplevde det väldigt lyhört från gatan utanför hotellet. Då vi finns mitt i centrum och stadens puls utanför kan det ibland bli mycket folk i rörelse. Vi har många olika rymstyper och vi har även rum in mot gården som är tystare.
Hoppas ändå att ni fick en god natts sömn och att ni hade en bra vistelse.
Hoppas att vi får nöjet att välkomna er hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Fint på utsidan, toppenbra läge mitt i stan, överraskande bra rum med fräsch uppdatering. Takterrass med bord och stolar bland takåsar. Eftermiddagsfika, middagsbuffé och fin frukost ingick. Därtill trevlig personal. Kan bara varmt rekommendera detta hotell.

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack photobyjohanna
Helena S, Förste Receptionist på Clarion Collection Hotel Borgen, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2018

Hej,
Stort tack för din recension och dina trevliga ord om ert besök på Borgen!
Det värmer verkligen att höra att mina kollegor tog väl hand om er och att ni uppskattade våra vackra inredda rum.
Hoppas vi får nöjet att välkomna er igen!

Omdömet skrevs 30 september 2018 från mobil enhet

Otroligt bra hotell med bra läge i centrala Örebro. Eftermiddagsfika och middagsbuffe ingår i priset. Fräscha rum med rymliga badrum. Trevlig personal och mycket bra frukost.
Lite svårt med parkering.

Bodde här: september 2018, reste i arbetet
1  Tack josefduvenfelt

Hej,
Tack för din recension på Tripadvisor och tack för dina trevliga ord om er vistelse på Borgen.
Mvh, Pernilla / CLarion Collection Hotel Borgen

Omdömet skrevs 30 september 2018

Supertrevligt hotell med bra läge. Eftermiddagsfika och middag ingår i priser och är väldigt vällagat och gott. Fantastisk frukost. Fräscha rum med rymliga badrum. Trevlig personal som är väldigt serviceminded. Enda minusresultat att det kan vara lite svårt med parkering.

• Bodde här: september 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack jduvenfeldt

Hej,
Tack för att du väljer att dela med dig av din vistelse på Tripadvisor.
Det är verkligen glädjande att höra att ni hade en underbar vistelse hos oss!
Vi har egna parkeringsplatser på hotellet som vi rekommenderar att förboka då dessa är väldigt populära och snabbt blir uppbokade, ett litet tips om ni återkommer till oss i framtiden.
Hoppas vi får nöjet att välkomna er snart igen!