Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell med blandning av gammalt och nytt. Väldigt rent och fräscht överallt . Perfekt läge mitt i centrum. Mysigt rum . Bra mat och service. Perfekt läge med slottet och konserthus i närheten.

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack thomasrB4545YF
Helena S, Förste Receptionist på Clarion Collection Hotel Borgen, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2018

Hej Thomas,
Tack för din trevliga recension på Tripadvisor.
Håller med om att hotellets läge är helt perfekt längs med Svartån vid Örebro Slott. Kul att du uppskattar våra mysiga rum och den goda servicen mina kollegor gav dig. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 4 september 2018

Lika bra som vanligt. Väljer alltid Clarion när jag är i Örebro. Mycket Hög standard på allt. Rent och fräscht och en väldigt "kontinental" känsla nere i lobby/bar/matsal.Frukosten är toppen och uppskattar verkligen att de har kycklingprinskorv istället för gris. Mycket fräscht.Kvällsmålet som ingår är oftast mycket bra, men de borde inte vara rädda för att "ta i" lite med kryddningen. Saknar ofta salt helt nästan känns det som.

Tack N2614GRlindap

Hej,
Tack för att du valde att återkomma till Borgen vid ditt besök i Örebro.
Det glädjer oss att höra att du trivs hos oss och att du uppskattar vår goda mat.

Omdömet skrevs 30 augusti 2018

Borgen ligger perfekt, centralt i Örebro. Trevlig personal och en bra kvällsmat i priset. Rekommenderas varmt, kommer att bo där igen vid besök i Örebro.Nära till P-hus, 2 kvarter bort.500 m till Konsert huset, där vi avnjöt Country musik och Blues, toppen.

Tack Mats E

Hej Mats,
Tack för din trevliga recension om din vistelse på Borgen.
Vi ser fram emot ditt nästa besök hos oss!

Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Mycket nöjd med allt och extra plus för kvällsmaten! Välstekt kycklingbröstfilé serverad med smakfulla potatisar och en ypperlig bearnaisesås. Rummet hade inget fönster, men det visste jag när jag boka. Fick även upplysning i receptionen om detta och om jag ville uppgradera.

1  Tack DickGT

Hej,
Tack för din recension på Tripadvisor.
Underbart att höra att du gillade vår goda kvällsmåltid, håller med om att våra kockar gör ett fantastiskt bra jobb!
Trevligt att du uppskattade våra fina rum utan fönster.

Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Vår 3'e vistelse i Örebro och vi båda undrar varför vi inte bott här tidigare. Ett utmärkt hotell, fräsch och god mat (både frukost, em fika och middag). Lätt att hitta, nära till allt. Personalen var riktigt hjälpsamma och trevliga.
Känner sig riktigt välkommen.

1  Tack Johanna L

Hej Johanna,
Stort tack för din trevliga recension på Tripadvisor och ditt återkommande besök på Borgen.
Bättre betyg får vi leta efter!
Vi hoppas att få välkomna er hos oss snart igen!