• Frukost ingår
First Hotel Örebro(Örebro)(Mycket prisvärt!)
Behrn Hotell(Örebro)
Clarion Hotels
  • Fri parkering
Bäcks B&B(Örebro)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Hade bokat 2 nätter för att åka och ta det lugnt och skönt. Få barnen nöjda med ett besök på Lost City. Det som överraskade oss var att det bjöds på middag varje kväll och enklare fika på eftermiddagen utan kostnad. Så enkelt när man åker med barnen.

Tack Erik Ö
Helena S, Förste Receptionist på Clarion Collection Hotel Borgen, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2018

Hej Erik,
Tack för att du väljer att dela med dig av din vistelse på Borgen.
Det glädjer att höra att ni uppskattar vårt eftermiddagsfika och kvällsmat som vi bjuder på.
Varmt välkomna åter när ni har vägarna förbi Örebro nästa gång!

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Bättre Vegan och glutenfria alternativ till frukostbuffén, annars riktigt bra. Hotellet ligger centralt och det är nära till centralstation, restauranger och shopping. Fin utsikt mot slottet. Mycket trevligt med kvällsmat och fika i priset. Mycket trevlig personal. Kan varmt rekommendera hotellet.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Birgitta T

Hej Birgitta,
Stort tack för din recension på Tripadvisor.
Hoppas vi får nöjet att välkomna er hos oss snart igen!
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Fina rum och väldigt bra mat! Det enda var att vi fick vänta på rummet vid incheckning. Annars var det bra service! Vi hade barnvagnar med oss, var 2 par. Det var lite trångt att få plats med dem i matsalen på morgonen! Men det löste sig fint då vi fick sitta i ett angränsande konferensrum, vilket också kändes bättre då barnen inte störde någon när de grät.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack sofie h

Hej Sofie,
Tack för din recension på Tripadvisor!
Tråkigt att höra att ert rum inte var klart när ni anlände hotellet och att ni fick vänta på det, jag beklagar verkligen detta! Kul att ni för övrigt fick bra service från mina kollegor och att det löste sig bra med konferensrummet som ni kunde sitta i.
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Afternoon Tea på Borgen en söndags eftermiddag med familjen kan verkligen rekommenderas! Det är en mysig men modern miljö, det var dukat fint och personalen var mycket trevlig. Var och en får välja tesort och godsakerna kommer in på våningsfat. Det smakade jättegott och var fint upplagt vilket bidrar till upplevelsen.

Tack MariaMelin

Hej Maria,
Det är så glädjande att höra att ni gillade vår populära Afternoon Tea. Jag ska hälsa till mina duktiga kock-kollegor att det smakade toppen! Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Charmigt hotell med mysiga sittgrupper i loungen och ett stort pingisrum/gym med fria vikter och motionscykel/löpband/stairmaster samt sittergrupper. Bastu finns också men den har vi aldrig besökt. Väldigt prisvärt då eftermiddagsfika och middagsbuffe av hög kvalitet med massor av vegetariska alternativ ingår i priset.

Tack Ma-0975
Helena S, Förste Receptionist på Clarion Collection Hotel Borgen, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Hej,
Tack för att ni valde att bo på Borgen vid ert besök i Örebro.
Det är väldigt glädjande att höra att ni trivdes bra och att ni uppskattade vårt eftermiddagsfika och kvällsmat.
Hoppas vi får nöjet att välkomna er hos oss snart igen!
Varmt välkomna åter,
Mvh, Pernilla/Clarion Collection Hotel Borgen