“Det mysigaste hotellet”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Clarion Collection Hotel Borgen
Rankad som nummer 1 av 15 hotell i Örebro
Omdömet skrevs januari 9 2017

Jättefint hotell, vi hade ett deluxe rum med fina utsikter och vi kände oss så välkomna!
Kvällsmaten var exceptionell båda dagar och vi fick även slappna av i bastun.
Trevlig och hjälpsam personal, alltid med ett leende på läpparna.
Vi hade en fantastisk helg tack vare er! Vi kommer garanterat tillbaka.

• Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack lidia_gironh
Helena S, Receptionschef på Clarion Collection Hotel Borgen, svarade på det här omdömetSvarade januari 23 2017

Hej!
Stort tack för din fina recension om hotellet. Härligt att ni hade en fantastisk helg hos oss med både god mat och lite avslappning. Varmt välkomna åter vid ett annat tillfälle.

Det finns nyare omdömen om Clarion Collection Hotel Borgen
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs januari 9 2017

Mycket trevlig vistelse! Rent och snyggt inrett. Både kvällsmiddagen och frukosten samt eftermiddagsfikat var toppen. Alla 8, både barn och vuxna i vårt sällskap var supernöjda!
Även personalen både i receptionen och serveringen va mycket trevliga och serviceminded.
Kan varmt rekommendera detta hotell!

• Bodde här: Januari 2017, reste med familjen
Tack jennyf660

Hej!
Tack för att du tog dig tid att skriva på Tripadvisor om Borgen. Härligt att ni hade en trevlig vistelse både barn och vuxna. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs januari 9 2017

Ett vackert hotell med mycket bra service. Kvällsbuffén och frukosten var fantastisk goda med mycket att välja på. Rummen och övriga lokaler vackert inredda. Vi kommer tillbaks och rekommenderar detta hotell. Måste vara Örebro finaste hotell.

• Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
Tack NPettersson

Hej!
Tack för din fantastiskt fina recension om hotellet, det kan inte bli bättre.
Hoppas ni snart kommer tillbaka till Örebro och Borgen!

Omdömet skrevs januari 8 2017

Jätte fina rum men så himla kallt. Termometer visade under 18 grader. De flesta rum saknar kylskåp, utbud i minibaren under allt kritik.
God kvällsmål, skaplig frukost med jag saknade en latte på morgonen.

• Bodde här: Januari 2017, reste med vänner
1  Tack Anna E

Hej!
Tack för ditt besök. Vi har haft problem med vissa rum att det har varit kallt. Vi jobbar på att hitta en lösning på problemet. Vi har endast minibar på 5 av våra deluxe rum men vi ska självklart titta på om vi kan utöka utbudet. I vår kaffemaskin går det att få latte dygnet runt.
Hoppas vi ser er som våra gäster snart igen. Välkomna åter!

Omdömet skrevs januari 8 2017

Ett bra hotell med mycket bra service och god mat. Kvällsbuffén var fantastisk god på trettondagsafton och nästan lika god kvällen därpå. Rummen var mysiga och atmosfären genuin. Personalen var mycket proffsiga och man känner sig väl omhändertagen. Vi kommer gärna tillbaka

• Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack Lisbeth W
Helena S, Receptionschef på Clarion Collection Hotel Borgen, svarade på det här omdömetSvarade januari 9 2017

Hej!
Tack för ert besök och fina recension om hotellet. Underbart att maten smakade bra och att ni kände er väl omhändertagen. Varmt välkomna åter!
Mvh Helena/Clarion Collection Hotel Borgen

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Örebrohotell
Clarion Hotel Örebro
Best Western City Hotel
Nr 8 av 15 i Örebro
181 omdömen
Visa priser

Besökt Clarion Collection Hotel Borgen? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Clarion Collection Hotel Borgen

Adress: 1 Klostergatan, Örebro 703 61, Sverige
Region: Sverige > Örebro län > Örebro
Bekvämligheter:
Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 15 hotell i Örebro
Prisklass: 1 147 kr - 2 095 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Clarion Collection Hotel Borgen 3.5*
Antal rum: 125
Hotellets officiella beskrivning:
Välkommen till Clarion Collection Hotel Borgen, ett unikt hotell i Örebro. Vi erbjuder en vacker utsikt över Svartån och ligger väldig nära tågstationen och citycentrum. Clarion Loves to triple så vi bjuder både på frukost, eftermiddagsfika och kvällsmat! Du är också välkommen på en Afternoon tea för endast 175 kronor på lördagar mellan 14:00 till 17:00. Vi har gratis trådlöst Internet och ett gym - hoppas vi ses snart! ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Nordic Choice Hotels, TripOnline SA, Expedia, 5viajes2012 S.L., Agoda och Hotelopia så att du tryggt kan boka med Clarion Collection Hotel Borgen. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?