“Så gott!”
Omdöme om Gamla Örebro

Gamla Örebro
Rankad som nr 21 av 284 Restauranger i Örebro
Omdömet skrevs 19 september 2018 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera café- och lunchstället Gamla Örebro i Wadköping. Så god lunch och kaffe och en liten kaka ingår också, som även det smakade extra gott.

Datum för besöket: september 2018
Tack rommo12

Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Skönt att sitta ute och njuta i det vackra vädret på en mysig restaurang i Wadköping!
Maten var riktigt god och stället mysigt.
Mycket trevlig personal.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack KalleRing
Omdömet skrevs 2 juli 2018 från mobil enhet

Åt en mycket god lunch. Bemöttes trevligt och glatt. Lunchen vällagad, en riktig god husmanskost.
Omgivningen och miljön är fantastisk i Wadköping.

Datum för besöket: juli 2018
Tack annechatrin
Omdömet skrevs 5 juni 2018 från mobil enhet

Vi var och åt här idag och min fru kan inte gå i trappor. Vi brukar gå hit och äta när vi är och hälsar på i Örebro. Trevlig miljö o personal, men denna gången hade toaletten på entreplan tagits bort, så vi blev hänvisade till offentlig toalett 50 meter ifrån restauragnen, toalett fanns på övre plan, vilket min fru inte kunde nyttja på grund av sitt handikapp. Ledsen att säga, men vi kommer att välja en annan restaurang nästa gång, fastän personal och mat är bra.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Anders H
Omdömet skrevs 6 november 2017

Fin gammal byggnad som andas barndomstider. Maten får gott betyg samt smakfullt arrangerat. Personalen var glada och hjälpsamma. Köttbullar och Biff Lindström smakade mycket bra. Priset var något högt men för övrigt så blev vi mätta och nöjda.

Datum för besöket: november 2017
Tack Oldis2014

Resenärer som tittade på Gamla Örebro tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Gamla Örebro? Berätta vad du tyckte!