“Amazing!!”
Omdöme om Fratelli

Fratelli
Rankad som nr 2 av 267 Restauranger i Örebro
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat, trevlig personal och trots att det var fullbokat fick vi ett bord efter bara 15 minuters väntan i baren. Rekommenderas varmt!

Tack Miranda W

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Toppen service, jättegod mat och väldigt mysig miljö!
Rekommenderar starkt denna restaurang som passar alla målgrupper

Tack Saga J
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Middag med dottern och maken. Vi hade skapligt höga förväntningar som infriades med råge. Vi beställde linguine agli scampi, ravioli al funghi porcini samt glutenfri pollo con salsa di parmigiano. Såååå himla gott! Om man, som jag, äter glutenfritt är man van att få en tråkig "köppasta". Men denna måste ha varit hemgjord, jag har aldrig ätit så god glutenfri pasta någon gång! Hit går vi gärna igen!!!

Tack Malin G
Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Förväntningarna var höga efter ha läst alla positiva omdömen och de levde upp till dem , personalen och maten (pasta) var mycket bra , tack för en trevlig upplevelse

Tack stebben
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Underbart god pasta till väldigt bra pris. Mysig stämning och nutellapizzan var en spännande avslutning.

Tack Emelie Å

Resenärer som tittade på Fratelli tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Fratelli? Berätta vad du tyckte!