“Bra mat men lång väntetid på naten”
Omdöme om East West - STÄNGD

East West
Kök: Sushi, Grill, Bar, Fusion
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Bra mat men under tiden vi var där klagade alla bord på lång väntan på maten. 45min väntan på Sushi är lite väl lång tid.
Vi bokade bord drygt en månad i förväg och fick ett bord som verkade tillfälligt dit placerat.
På restaurangen tillämpas också betalning i kassan och inte vid bordet.

Datum för besöket: februari 2018
Tack galderama

Omdömet skrevs 5 januari 2018

Fullkomligt osmakligt - en katastrof upplevelse.

Beställde sushi takeaway till nyårsafton December 2017/January 2018. East & West har tidigare haft ett mycket gott renommé i Örebro, vilket låg till grund för att välja just deras mat för nyårsafton. Sushin var ofräsch och katastrof, vi fick slänga fatet. Laxen och fisken kändes inte färsk och riset var tjockt och osmakligt. Har sedan incidenten fått höra att restaurangen bytt ägare sedan dess glansdagar, samt att flertalet invånare i Örebro håller sig undan.

Rekommenderar samtliga läsare att söka sig till andra alternativ.

Datum för besöket: januari 2018
1  Tack Minsao
Omdömet skrevs 1 januari 2018

I en regnig ( snöig) nyårsafton ,valde vi att fira vår 51-åriga bröllpsdag här.
Lite okonvetionella,eftersom denna restaurang mest är känd för sin sushi, valde vi nyårsmenyn med oxfile som huvudrätt och G.T.+ proseco som mingelstart.
Mycket god meny (med ett litet tips när man väljer kött; ta med salt och peppar till bordet).
En positiv överraskning;"norsk" sake ( trodde de bara kunde göra "hjemmebrent"i Norge ).
Tack för en trevlig kväll hos Er

1  Tack Lars H
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Besviken ännu en gång. Portionerna var i minsta laget och personalen snorkig. Finns trevligare sushi restauranger i Örebro.

2  Tack Lovisa R
Omdömet skrevs 20 december 2017

Var dit på konsert med en vän. Kan varmt rekommenderas.....bra tryck...och väldig närhet till artisten. Vilket nog uppskattas av både publik och artisten.

Tack Tony K

Resenärer som tittade på East West tittade också på