“Bra vägkrog”

Boka bord
tis 20/10
20:00
Rankad som nr 9 av 309 Restauranger i Örebro

God,vällagad mat i trevlig miljö.Sittplatser både inne och ute.Gott om plats,trevlig personal.Rekommenderas

Datum för besöket: september 2020
1  Tack Murre2
860tiinaj, Ägare på Lekhyttans Kök & Kiosk, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Murre,
Kul att ditt besök hos oss blev bra. Det är vårt mål och det känns bra att kunderna uppskattar det vi göt .
Varmt välkommen åter .
Ha en fin höst !
Mvh, Tiina Johansson

Trevligt matställe vid E18, god mat, snabb service, gott om plats, dock lite trängt vid in/utgången, bra priser

Datum för besöket: september 2020
Tack berntaagel

Hej Bernt Aage,

Tack för en trevlig ock konstruktiv recension . Vi är medvetna om entren och söker lösning på ombyggnad.

Varmt välkommen tillbaka !

Omdömet skrevs 13 augusti 2020

Rekomenderar varmt detta ställe, vi har varit där 4-5 gånger igenom flera år, alltid väldigt vällagad mat. Åt pasta carbonara i måndags, tycker det är svår rätt att få perfekt, men det var väldigt god med precis lagom krämighet och bra smak. Alltid trevlig salladsbufeé, mycket mera än bara "gröna blad" vad man oftast får. Plus lite olika rörer. Trevlig personal, rent.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack k_llik2020
860tiinaj, Ägare på Lekhyttans Kök & Kiosk, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2020

Hej kära gäst.

Tusen tack för att du tar dig tiden att skriva några rader om vår verksamhet. Det värmer och sporrar oss vidare i vårt arbete med hemlagad mat. Önskar dig/er en fin höst och välkommen åter
mvh, Tiina Johansson

Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Rekommenderas varmt! God hemlagad mat. Salladsbord med några goda inläggningar och röror, förutom den vanliga salladen. Ren toalett. Trevlig personal.

Jag äter alltid här när jag reser i de här trakterna och har aldrig blivit besviken.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack marieaY6444BM

Hej trevliga gästen,
Många tack för din recension. Jag och mina medarbetare uppskattar att du tar dig tid att skriva några rader och när de är så positiva är det ännu roligare.
Varmt välkommen till oss när du har vägarna förbi och tack än en gång

Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Oväntat trevlig vägkrog med god och genomtänkt mat. Stopp rekommenderas! Vi åt sallad som var utöver det vanliga med spännande tillbehör som syrade grönsaker, dressing och riktiga parmesanost.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 618mial
860tiinaj, Ägare på Lekhyttans Kök & Kiosk, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2020

HEJ OCH STORT TACK FÖR ERT OMDÖME. KUL ATT NI GILLAR VÅRT KONCEPT.
VARMT VÄLKOMNA ÅTER

MVH, TIINA JOHANSSON

Resenärer som tittade på Lekhyttans Kök & Kiosk tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Lekhyttans Kök & Kiosk? Berätta vad du tyckte!