Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Mycket bra läge, centralt nära till det mesta. Rummet var fräscht men hade Inge mys känsla, ganska kalt. Sängarna var sköna. Fina gemensamma utrymmen och en stor frukostrestaurang där det serverades en väl tilltagen frukostbuffé.

Tack cregne674339
Omdömet skrevs 13 oktober 2020

Ingen värme i badrummet,jätte dålig frukost och servitören. Jätte trevlig receptionisten på söndag kvällen(kille),men på söndag en andra kille vår där bara att räkna jobb tiden resten- vår inte interessant.

Tack abulka410429
Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Att högst opersonligt hotell, nyligen renoverat men utan finess. Obemannat kvällstid.

Frukosten var ett haveri i dessa coronatider. Helt omöjligt att hålla avstånd, långa köer och väntan på att den fåtaliga personalen ska hinna med att med resultat att det mesta saknas och borden är fulla med disk.

Undvik

Tack mosterbe
Omdömet skrevs 30 september 2020

Funktionellt, inga extravaganser men bra och trevligt. Enkel frukost utan alternativ för den som är glutenintollerant (Bara ett bröd) men kaffet gott och personalen mycket trevlig. Har du inga större krav fungerar hotellet utmärkt.

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack gkalls303017
Omdömet skrevs 23 september 2020

Bra service, trevliga rum och fin matsal. Personal var hjälpsam och rummet fint städat. Frukostpåse pga Corona men de var goda med fina smörgåsar, ägg, juice och banan. Utmärkt kaffe. Parkeringshus alldeles i närheten

Datum för vistelsen: september 2020
Tack cbohlmark