Ingen värme i badrummet,jätte dålig frukost och servitören. Jätte trevlig receptionisten på söndag kvällen(kille),men på söndag en andra kille vår där bara att räkna jobb tiden resten- vår inte interessant.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack abulka410429

Att högst opersonligt hotell, nyligen renoverat men utan finess. Obemannat kvällstid.

Frukosten var ett haveri i dessa coronatider. Helt omöjligt att hålla avstånd, långa köer och väntan på att den fåtaliga personalen ska hinna med att med resultat att det mesta saknas och borden är fulla med disk.

Undvik

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack mosterbe

Funktionellt, inga extravaganser men bra och trevligt. Enkel frukost utan alternativ för den som är glutenintollerant (Bara ett bröd) men kaffet gott och personalen mycket trevlig. Har du inga större krav fungerar hotellet utmärkt.

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack gkalls303017
Omdömet skrevs 23 september 2020

Bra service, trevliga rum och fin matsal. Personal var hjälpsam och rummet fint städat. Frukostpåse pga Corona men de var goda med fina smörgåsar, ägg, juice och banan. Utmärkt kaffe. Parkeringshus alldeles i närheten

Datum för vistelsen: september 2020
Tack cbohlmark
Omdömet skrevs 17 september 2020

Fint hotell nära centrum med bra wifi och säng. Det var bara frukost påse men den var ok. Hittade en gatuparkering i närheten för min bil. Det gick snabbt att checka in på hotellet. Det fanns flera kanaler vilket var bra

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste ensam