Omdömet skrevs 23 september 2020

Bra service, trevliga rum och fin matsal. Personal var hjälpsam och rummet fint städat. Frukostpåse pga Corona men de var goda med fina smörgåsar, ägg, juice och banan. Utmärkt kaffe. Parkeringshus alldeles i närheten

Tack cbohlmark
Omdömet skrevs 17 september 2020

Fint hotell nära centrum med bra wifi och säng. Det var bara frukost påse men den var ok. Hittade en gatuparkering i närheten för min bil. Det gick snabbt att checka in på hotellet. Det fanns flera kanaler vilket var bra

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste ensam
Tack dstenv616091
Omdömet skrevs 16 september 2020

Vi var ett stor grupp människor sm bokade var sina rum. Upplevde mitt rum rent, men....

- fläktkåpan i badrummet var täckt med svart ludd. Sånt tar rätt lång tid att utvecklas..

-Gardinens öljetter var loss så det var svårt att dra igen gardinen.

-Överkastet var täckt av intorkade fläckar. Hoppas innerligt att det inte var kroppsvätskor. Kändes rätt äckligt

-Sen fick man information per telefon om var och hur incheckning ska gå till, men den informationen stämde inte. Det väckte viss förvirring. Skulle känts bättre om personalen, när vi väl påpekade hur vi instruerats, kunnat medge misstaget där, istället så tyckte de att det var bara 20m till deras systerhotell.

-Innan hela övernattningen skulle ske, mailade jag vid flera tillfällen till hotellet med frågor och önskemål, men fick faktiskt ingen respons alls på mina meddelanden

-Frukosten i påsar, tyckte jag var hemsk. Vissa fick helt löskokta/råa ägg o vissa stenhårda. Innehållet var sötade artiklar, som liten burk frukt-yoggi, mackan som låg där i var också gjort av en sorts "söt" fralla, med prickig korv o gurka som gjorde det hela blött. "Juice" med 20% apelsin. Fick också en banan.

Hade det funnits information någonstans, om att det nu inte finns riktig frukostbuffé, hade jag nog inte valt detta hotell! Enligt de regler jag läst, är både frukost och lunchbufféer tillåtna trots gällande pandemiregler

Restyp: Reste ensam
Tack 187 167
Omdömet skrevs 14 september 2020

Fina rum, trevlig personal, prisvärt, bra läge, familjen var supernöjd och vi skulle absolut boka igen nästa gång vi är i Örebro. Frukost påse i o med Corona tider, den var helt ok. Mina fem-åringar åt väl inte så mkt förutom lill-Yoghurt och bananen.

Tack tleupo291513
Omdömet skrevs 13 september 2020

Trevligt boende och trevlig personal. Bra läge med närhet till mycket i centrum. Stor och fin frukostmatsal. "Frukostpåse" som var helt okej i dessa pandemi-/Corona-tider. Prisvärt under min vistelse.

Restyp: Reste i arbetet
Tack pjohan726659